خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

ولایتمداری و حفظ وحدت بین ملت از خصوصیات حضرت زهرا (س) بود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: ولایتمداری و حفظ وحدت در بین همه ملت از خصوصیات حضرت زهرا (س) و از خواسته‌های رسول خدا (ص) بود.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۳۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
حجت الاسلام الله‌کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر به تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) نمونه واقعی ولایت مداری برای جامعه مسلمین است.

وی افزود: وصایای حضرت زهرا (س) به طور پراکنده و غیر منظم در روایات و تواریخ نقل شده، به‌جز امیرالمومنین(ع) که نامش در وصایای فاطمه(س) زیاد دیده می‌شود نام این سه بانوی محترمه یعنی ام ایمن، اسماء و سلمی نیز در روایات آمده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: از جمله کرامات حضرت فاطمه (س) که محدثین شیعه و اهل سنت روایت کرده اند این است که آن حضرت از مرگ خود خبر داد و روز و وقت آن را تعیین کرد

وی با اشاره به روایتی از شیخ طوسی که کسی در گفتار شبیه‌تر از حضرت فاطمه (س) به رسول خدا (ص) ندیدم، اظهار کرد: با توجه به سخنان حضرت فاطمه (س) و دقت در فرازهای این نطق‌های پرشور و آتشین به‌خوبی روشن می شود که چگونه مردم مدینه تحت تاثیر قرار گرفته و آماده یاری و کمک به دختر مظلوم پیغمبر (ص) گشته اند.

شیرزادی ابراز داشت: با توجه به این نکته بود که دشمنان ایشان کوچکترین تامل و درنگ را خطرناک می‌دانستند و ناچار بودند به هر وسیله ای مجال فکر کردن را از مردم بگیرند و حقیقت را کتمان کرده و چهره حق را بپوشانند.

وی افزود: از خصوصیات دیگر حضرت زهرا (س) که باید سرمشق ما باشد، حفظ وحدت در بین همه ملت بود که از خواسته‌های رسول خدا (ص) بود و در این زمینه امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز ما را به حفظ وحدت سفارش می کنند تا اهداف دشمنان کور گردد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به ولایت‌مداری حضرت فاطمه(س) تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) کسی را غیر از حضرت علی(ع) نمی بیند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که با ولایت مخالفت می‌کنند ولایت‌ستیز هستند، اگر امروز بخواهیم به عنوان ولایت مدار در ردیف پیروان حضرت زهرا(س) قرار بگیریم باید از حاکمیت امام زمان (عج) طرفداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات