خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه خیرالنسا حوزه حضرت مریم(س)همدان خبر داد

برگزاری مراسم ایام فاطمیه در پایگاه خیرالنسا همدان

فرمانده پایگاه خیرالنسا حوزه حضرت مریم(س)همدان از برگزاری برگزاری مراسم ایام فاطمیه در پایگاه خیرالنسا همدان با حضور بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۵۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
طاهره دمشقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مراسم ایام فاطمیه در پایگاه خیرالنسا حوزه حضرت مریم(س) همدان اظهار داشت: شجره طیبه پیامبر اسلام (ص) ساقه اش حضرت علی(ع) و ریشه اش حضرت فاطمه(س)، میوه اش فرزندان ایشان و شاخ و برگ آن شیعیان حضرت هستند.

وی افزود: اگر ریشه درخت نباشد، درخت خشک می‌شود و طراوت خود را از دست می دهد، حضرت زهرا (س) اگر نبود، درخت اسلام سرسبزی و نشاط خود را از دست می داد.

فرمانده پایگاه خیرالنسا حوزه حضرت مریم(س)همدان عنوان کرد: مصیبت حضرت زهرا(س) مصیبتی عظیم است و هر چه مصیبت بزرگ‌تر باشد، عزای آن نیز بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری(ره) می‌فرماید «ایام فاطمیه است چرا ذکر فضائل و زندگی اهل بیت پیغمبر این همه اجر و ثواب دارد آنها انسان‌های ساخته‌شده هستند...» ادامه داد: باید توجه داشت که چون در تاریخ شهادت حضرت زهرا(س) اختلاف نظر وجود دارد، بنابراین در هر دوره در تاریخ مشهور شهادت آن حضرت عزاداری برپا می‌شود.

دمشقی با اشاره به فرمایشات حضرت فاطمه (س) عنوان کرد:کسی که عبادت‌های خالصانه خودش را به سوی خدا بفرستد، خداوند بهترین مصلحت خود را به سوی او می فرستد.

وی افزود: این مراسم بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان مبنی بر نوحه خوانی ها مضامین اسلامی، انقلابی و قرآنی گنجانده شود و به منظور آشنایی بیشتر بسیجیان با خاطرات شهدایی که کمتر نامی از آنها برده می‌شود صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار