مسئول بسیج سازندگی سپاه مراغه در گفتگو با «بسیج»:

کشت زعفران به کمک اقتصاد مقاومتی می آید

مسئول بسیج سازندگی سپاه مراغه گفت: به همت و تلاش بسیج سازندگی سپاه مراغه و با همکاری جهاد کشاورزی کلاس های آموزشی کاشت زعفران برگزار می شود
کد خبر: ۸۸۲۵۰۲۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

علی پاشایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: پس از برگزاری این کلاس های آموزشی و کسب مهارت های لازم و برگزاری آزمون مربوطه به هر کدام از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی نامه مهارتی اعطاء می شود .

وی اظهار داشت: همچنین این افراد می توانند پس از گذراندن دوره های آموزشی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده کنند .

مسئول بسیج سازندگی مراغه در ادامه در خصوص جزئیات برگزاری کلاس های کشت زعفران بیان کرد: دومین دوره این کلاس ها به مدت یک هفته در روزهای آینده برگزار خواهد شد .

پاشایی اضافه کرد: در دوره آموزشی قبلی 15نفر از برادران و 10نفر از خواهران شرکت کرده بودند .
وی با اشاره به این که محدودیتی در تعداد ثبت نام کنندگان نداریم اظهارداشت: ما به لحاظ زمانی و مکانی مشکلی برای برگزاری کلاس ها نداریم.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان مراغه با اشاره به این که پس از آموزش، شرکت کنندگان به کاشت زعفران در مزارع اقدام می کنند، خاطرنشان کرد :تاکنون تعدادی از کارآموزان دوره گذشته موفق به دریافت گواهینامه شده اند و پس از آن اقدام به کاشت زعفران با همکاری بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی برای تامین پیاز زعفران در شهرستان اقدام کرده اند .

پاشایی یادآور شد: جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه مراغه با هماهنگی جهاد کشاورزی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مستمر در زمینه های مختلف کشاورزی از جمله کشت زعفران، قارچ، زنبور عسل و پرورش ماهی کرده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار