خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن جواب دشمنان را دندان‌شکن می‌دهند

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن جواب دشمنان را دندان شکن خواهند داد، گفت: دولتمردان غربی که تازه به روی کار آمده‌اند، در صحنه عمل وقتی حضور حماسی مردم را ببینند متوجه می‌شوند که دیگر از تهدیدات پوچ و بی اساس نمی توانند نتیجه بگیرند.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۵۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن اظهار داشت : در طول 38 سال انقلاب ، به مراتب بد عهدی و خیانت های دشمنان انقلاب و اسلام را آزمودیم و فراموش نکردیم که گفتند ما قصد داریم ریشه مردم ایران را بخشکانیم.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه در ضربه زدن به انقلاب و اسلام کوتاهی نکرده اند، افزود : ما از دشمن جز دشمنی انتظاری نداریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به بد عهدی های دشمنان در برجام عنوان کرد: مسئله آنها با ما مسئله هسته ای نیست، آنها با اسلام، اعتقاد و دین ما دشکل دارند چون اعتقاد همراه با عمل و اسلام سیاسی ما منافعشان را به مخاطره می اندازد.

وی با بیان اینکه مستکبرن در طول تاریخ با اسلام ناب همواره مشکل دارند بنابراین با انقلاب ما به دشمنی می پردازند، ابراز داشت: آنها به فرموده امام راحل با اسلام سکولار و اسلام آمریکایی که در آن دفاع از حق و مظلوم نیست هیچ مشکلی ندارند.

برزگر با بیان اینکه هدف اصلی دشمن از ایجاد تحریم‌های ناجوانمردانه جدا کردن مردم از انقلاب است، گفت: مردم کشور ما با انقلاب اسلامی که ثمره خون عزیزانشان هست در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن جواب دشمنان را دندان شکن خواهند داد، افزود: دولتمردان غربی که تازه به روی کار آمده‌اند، در صحنه عمل وقتی حضور حماسی مردم را ببینند متوجه خواهند شد که دیگر از این تهدیدات پوچ و بی اساس نمی توانند نتیجه بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به حساسیت حضور مردم با اشاره به تمدید تحریم‌ها و بی‌عهدی آمریکا در راهپیمایی 22 بهمن امسال تصریح کرد: در طول 38 سال ما هیچ برهه‌ای نداشتیم که حساسیت خاص خود را نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما به خاطر ویژگی‌های ناب همواره پایدار می ماند، خاطرنشان کرد : دشمنان ما علی الظاهر و فقط از نظر مادی بزرگ و قدرت های پوشالی هستند و در روز 22 بهمن خواهند دید که باز هم مثل همیشه مردم ما در عرصه و میدان هستند و از انقلاب خودشان دفاع خواهند کرد و جواب قاطع و دندان شکن به صهیونیست، امریکا و استکبار جهانی خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات