خبرهای داغ:
به همت قرارگاه شهید سید مصطفی الحسینی همدان صورت می‌گیرد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در همدان

دبیرقرارگاه شهید سید مصطفی الحسینی همدان از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در قالب پویش مردمی «سیستان و بلوچستان، جان ایران» در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۹۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
میلاد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه قرارگاه شهید «سید مصطفی الحسینی» با عضویت۵۰ نفر از فرهنگیان استان همدان کار خود را آغاز کرد، اظهار داشت: این قرارگاه از جمع دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان در سال جاری تاسیس شده و دنباله رو فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی آنها بعد از فضای دانشجویی و تعلیم و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش استان همدان است.

وی افزود: این قرارگاه به نام شهید «سید مصطفی الحسینی»مزین شده و علت آن نیز به دلیل فعالیت فرهنگی و اسلامی این شهید بزرگوار در 24 کشور اسلامی بود.

دبیرقرارگاه شهید سید مصطفی الحسینی همدان تصریح کرد: از جمله کارهایی که در این قرارگاه شکل می‌گیرد راه‌اندازی هیئت مذهبی استان همدان است و مورد بعدی گروه جهادی شهدای فرهنگی برای کمک به محرومین استان است که چهار سال سابقه فعالیت در بخش محرومیت‌زدایی و مدارس استان همدان دارد.

وی با اشاره به دیدار با مادر شهید «الحسینی» با شروع به‌کار رسمی قرارگاه عنوان کرد: در دهه فجر نیز برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی و اجرایی شده است.

مرادی با اشاره به پویش مردمی «سیستان و بلوچستان، جان ایران» ابراز داشت: این پویش یک پویش مردمی کشوری است که از طریق بسیج سازندگی بسیج دانشجویی کشور طراحی شده است.

وی یادآور شد: در این قرارگاه گروه‌های مختلف جهادی دانشجویی استان‌ها برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان فعالیت می کند.

دبیرقرارگاه شهید سید مصطفی الحسینی همدان خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در میان اقشار مردم، مساجد و ... جمع آوری می شود و بخشی هم اعزام نیرو به سیستان و بلوچستان برای کمک به سیل زدگان این استان است.

وی ابراز داشت: در استان همدان قرارگاه بسیج دانشجویی شهید الحسینی و ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در راهپیمایی 22 بهمن با برپایی غرفه‌ای در چهارراه شریعتی کمک‌های مردمی را برای این امر جمع‌آوری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار