ایران از نظر امنیت در منطقه حرف نخست را می زند

یکی از هادیان سیاسی سپاه غدیر تبریز در جمع بسیجیان حوزه امام صادق(ع) در مسجد معجزلر چوستدوزان گفت: ایران از نظر امنیت در منطقه حرف نخست را می زند و این را مدیون خون شهدا ،رزمندان و ایثارگران هستیم.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۸۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان آذربایجان شرقی، خدایاری افزود: ایران در خاورمیانه و در منطقه و به تبعیت از آن در دنیا اهمیت بسیاری داشته و می توان این اهمیت را در سخنان و سخنرانی رئیس جمهوران اسبق و همچنین ترامپ کنونی نیز خواند.

وی ادامه داد: امریکایی که خود را ابرقدرت دنیا می نامند از ایران هراس دارند و ما خوشحالیم که فکر ایران خواب را بر دشمنان مان حرام کرده است.

خدایاری اظهار داشت:اکنون قدرت موشکی و نظامی و در صدر آن قدرت اتحاد مردم ایران قابل کتمان نبوده و این خود خاری در چشم دشمنان است و امیدی برای دوستداران کشورمان به حساب می آید.

وی حفظ همبستگی و اعتماد به ولایت فقیه و تابع امر ایشان بودن را لازمه پایداری نظام دانست و ادامه داد: ما نیز تابع امر رهبر بوده ایم و همینطور به گفته حضرت آقا امریکا اگر برجام را پاره کند ما نیز برجام را آتش می زنیم و در دل خود هیچ هراس و واهمه ای از مقابله با امریکا و دیگر شیاطین نداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار