خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

هدف انقلاب اسلامی مبارزه با اشرافی‌گری بود

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان مولفه های انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: هدف انقلاب اسلامی این بود که اشرافی‌گری وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۸۸۲۰۳۹۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیدعلی موسوی‌تبار در نشست سیاسی کارکنان سپاه و بسیج کارمندان شهرستان نهاوند در سپاه ناحیه نهاوند ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: شاید نگاه ما به انقلاب اسلامی یک نگاه سطحی یا اتفاقی باشد که در حوزه مدیریت کشور شکل پیدا کرده باشد اما اینگونه نیست تحولاتی که به اسم انقلاب در تاریخ ثبت می شوند تحولات عظیمی هستند.

وی مولفه های انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: هدف انقلاب اسلامی این بود که اشرافی‌گری وجود نداشته باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به دو مفهوم انقلاب در حوزه بین‌الملل و داخلی ابراز داشت: آمریکا بعد از فروپاشی شوروی طرح های مختلفی برای تسلط بر نظام قدرت حاکم بر جامعه طراحی کرد .

وی با اشاره به طرح خاورمیانه بزرگ افزود: آنها متوجه شدند برای اینکه بتوانند قدرت دنیا را در اختیار بگیرند باید قدرت خاورمیانه را در دست داشته باشند.

وی ادامه داد: مولفه‌های اصلی تشکیل ابرقدرت امپراطوری دنیا ذخایری مثل ذخایر زیرزمینی، منابع نفتی، آب، نیروی انسانی و... است که این ذخایر در منطقه خاورمیانه به وفور یافت می‌شود پس طرح خاورمیانه را مطرح کردند.

موسوی‌تبار گفت : دیگر طرح آمریکا، طرح قرن جدید ۲۱ آمریکایی بود که براساس آن باید مولفه‌های اصلی هر واحد سیاسی کشورها متناسب با آمریکا باشد و ارزش‌های آمریکایی‌ به عنوان ارزش‌های اصلی نظام بین‌الملل باید مدّ نظر گرفته شود و این را نیز اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه هرگز نمی‌توان حق و باطل را در کنار هم قرار داد، بیان داشت: آمریکا با این طرز تفکر ایران را جزء کشور های قدرتمند جهان می‌داند و استراتژی آن، این است که ایران طبق مولفه های اروپایی آنها پیش برود .

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود : طراحی های مختلفی برای مقابله با ایران مطرح کردند و وقتی متوجه شدند که نمی‌توانند ایران را از بین ببرند، گفتند باید پای میز مذاکره بنشینیم که شاید از این طریق ایران را از بین ببرند .

وی با بیان اینکه استراتژی در مفهوم دارای چهار ستون است، اضافه کرد: اول باید دشمن را شناخت، دوم نباید به دشمن حمله کرد، سوم ایدئولوژی دشمن را شناخت و گزینه نهایی اینکه ایدئولوژی دشمن را تغییر داد .

موسوی‌تبار تصریح کرد: در جهان چهار انقلاب بزرگ شکل گرفت و این انقلاب‌ها بعد از مدتی دچار تغییر و تحول شدند و تنها انقلابی که دچار این تغییر و تحولات نشده انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات