خبرهای داغ:
بیانیه‌ سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به‌مناسبت دهه فجر:

انقلاب اسلامی ملل آزادیخواه جهان را از خواب غفلت رهانید

در بیانیه‌ سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت دهه فجر آمده است: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه، خدا محوری و خودباوری، نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون ساخت و دیگر ملل آزادیخواه جهان را از خواب غفلت رهانید و ثمره‌اش مرزها را درنوردید.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۷۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور عزم و اراده پولادین ملتی است که با آفریدن حماسه جاوید آزادگی، نماد پیروزی خون بر شمشیر شدند و بزرگ‌ترین تحول تاریخی را در گستره جهان رقم زدند. انقلاب کبیری که با وحدت کلمه، خدا محوری و خودباوری، نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون ساخت و دیگر ملل آزادیخواه جهان را نیز از خواب غفلت رهانید و ثمره‌اش مرزها را درنوردید.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، نظام برگرفته از آن - جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه‌تر از گذشته، به نقش‌آفرینی موثر در تحولات دنیا ادامه می‌دهد و به‌‌رغم توطئه‌ها و تلاش‌های مذبوحانه دشمنان قسم خورده، همچنان شاهد درخشش آن بر تارک جغرافیای جهان هستیم. حال می‌توان به عینه دید که اقتدار و پیشرفت‌های این نظام بزرگ در زمینه‌های علمی، دفاعی، فرهنگی، هسته‌ای و ...، چگونه چشم‌ها را خیره کرده و حسادت‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی را آشکار ساخته است.

در این بیانیه آمده است: در شرایطی که دشمنان قسم خورده این نهضت الهی، هر زمان طرحی نو برای براندازی آن درانداخته‌اند، اما با عنایات خاصه پروردگار متعال و زیرسایه ولایت و زمامت ولی‌فقیه زمان، حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، با همدلی و وحدت ملت خداجوی ایران، جمهوری اسلامی و انقلاب عظیم ما قدرتمندانه ایستاده و به حیات عزتمندانه خود ادامه می‌دهد و ملت بزرگ نیز ثابت کرده که به هیچ قیمتی از ارزش‌های والای خود که ثمره رهبری حضرت امام(ره) و خون پاک شهیدان است، دست نخواهد کشید.

این بیانیه می‌افزاید: اینک در سی و هشتمین بهار انقلاب، ما فرهنگیان بسیجی به عنوان طلایه‌داران خردبخشی و علم‌آموزی جامعه، اعلام می‌داریم که با بصیرت و هوشیاری، مراقب تمامی اعمال و گفتار فریبکارانه دشمنان هستیم و همچون دیگر اقشار انقلابی و ولایی مردم، برای حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وعده دیدار ما در کنار مردم مومن و انقلابی، در راهپیمایی باشکوه روز خجسته 22 بهمن 1395، خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات