خبرهای داغ:
در پنجمین مانور شرکت توزیع نیروی برق استان همدان؛

روستای دمورچی رزن برق‌رسانی شد

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن گفت: مانور برق‌رسانی به روستای دمورچی با حضور 20 اکیپ تعمیراتی و پشتیبانی برق و 9 اکیپ ادارات شهرستان رزن برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۶۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

مازیار بلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مانور برق‌رسانی به روستای دمورچی اظهار داشت: مدیریت توزیع برق شهرستان رزن با یک هزار و 275 دستگاه ترانس، 984 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 550 کیلومتر شبکه فشار ضعیف وظیفه خدمات‌رسانی به 43 هزار مشترک برق را دارد.

وی افزود: پیرو مصوبات کمیته بحران شهرستان و دفتر مدیریت بحران شرکت توزیع استان در راستای افزایش قدرت پیشگیری و ایجاد آمادگی در مقابله با سوانح و حوادث غیر مترقبه مانوری برق‌رسانی به روستای دمورچی از توابع قروه درجزین انجام می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن عنوان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 100 نفر از نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق استان از ستاد، شهرستان رزن و سایر واحدهای اجرایی به همراه سایر نهادها در قالب 20 اکیپ تعمیراتی و پشتیبانی و 9 اکیپ ادارات شهرستان در اجرای این مانور مشارکت دارند.

وی ادامه داد: در این مانور بیش از 3 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 800 متر شبکه فشار ضعیف اجرایی می‌شود که در حالت عادی اجرای این پروژه بین 15 تا 18 روز طول می کشد که با برنامه‌ریزی و سناریوی تهیه شده در یک روز کاری انجام می‌شود و هزینه آن به یک سوم کاهش می‌یابد.

بلالی با اشاره به اهداف اجرای این مانور تصریح کرد: افزایش سطح آمادگی اکیپ‌ها در شرایط خاص، آشنایی و هماهنگی واحدهای معین شهرستانی با شبکه موجود در شهرستان رزن و محرومیت‌زدایی و برق‌رسانی به یک روستا و از اهداف اصلی این پروژه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات