مسئول امور شهدا در شبکه ملی وارثون کشور:

هدف از برگزاری یادواره‌ها گرامیداشت و تببین آرمان‌های شهداست

مسئول امور شهدا در شبکه ملی وارثون کشور با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره‌ها را گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و تببین آرمان‌های آنها دانست و افزود: از ویژگی های بارز شهید «سیدناصر سوری» اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام خمینی(ره) و توانایی جسمی و شجاعت بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۴۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، جعفر زمردیان در یادواره شهدای غواص و گرامیداشت شهید «سیدناصر سوری» اظهار داشت: لشکر 32 انصارالحسین(ع) و المهدی استان فارس خط شکن عملیات کربلای 4 بودند.

وی افزود: شهدای غواص تویسرکان و رزمندگان این شهرستان به واسطه ایمان و اعتقاد برای حفظ اسلام در مقابل تمام سختی‌ها از جان و مال خود گذشتند.

مسئول امور شهدا در شبکه ملی وارثون کشور با بیان اینکه استان همدان بیش از 200 شهید غواص تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد 153 غواص در عملیات کربلای4 به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در عملیات کربلای 4 رزمندگان با اینکه می‌دانستند دشمن از عملیات مطلع شده است، با این وجود در راه پاسداری و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی دل به دریا زدند و به شهادت رسیدند.

زمردیان عنوان کرد: با گذشت سال‌ها؛ دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی تغییر نکرده است و ما باید در مقابل نیرنگ آنها همچنان هوشیار باشیم و همیشه آماده مبارزه و دفاع باشیم.

وی هدف از برگزاری یادواره‌ها را گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و تببین آرمان‌های آنها دانست و افزود: از ویژگی های بارز شهید «سیدناصر سوری» اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام خمینی(ره) و توانایی جسمی و شجاعت بود.

سرهنگ سعید سعیدی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با بیان اینکه شهرستان تویسرکان 21 شهید غواص را به اسلام و انقلاب هدیه کرده است، گفت: عزت و استقلال و امنیت کشور مرهون خون شهداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات