خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اجرای ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در نهاوند گفت: در این ایام دو سالن ورزشی در شعبان و جهان‌آباد به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۰۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی امروز در نخستین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در شهرستان نهاوند بیان کرد: پیروی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یکی از اتفاقات بسیار مهم و اثرگذار در تاریخ معاصر است که باعث نابودی ظلم و ستم شاهنشاهی شد.

وی اظهار داشت: مردم غیور ایران اسلامی در همه عرصه‌های انقلاب نشان دادند که در مقابل ظلم و استکبار کوتاه نمی‌آیند و بعد از انقلاب طی ۸ سال جنگ تحمیلی این موضوع را به‌خوبی نشان دادند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز همه ما باید با اجرای فرامین رهبر انقلاب راه پیشرفت انقلاب را سپری و نسل جوان را نیز هرچه بیشتر با آرمان‌های انقلاب آشنا کنیم.

وی گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندهان حوزه‌های مقاومت از بالاترین تا پایین رده اجرای برنامه‌های مناسب و ارزشمندی برای دهه فجر تدارک دیده‌شده است.

کریمی به اجرای ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی در این دهه در نهاوند اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثار گران، گردهمایی بزرگ بسیجیان در مناطق مختلف شهرستان، اعزام پیشکسوتان به مدارس، افتتاح دو سالن ورزشی در شعبان و جهان‌آباد به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از عمده برنامه‌های مهم طی این مدت در شهرستان است.

وی گفت: هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر باعث دل‌بستگی مردم به انقلاب می‌شود و در این جشن‌ها با استفاده از سخنرانان و روحانیون بومی و طرح هجرت اهداف و آرمان‌های انقلاب را به نسل جوان بیش از گذشته معرفی می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات