خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

آمریکا برجام را پاره کند، ما برجام را آتش می‌زنیم

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه اگر ملت و دولت ما بصیرت داشته باشند هیچ‌گاه فریب دشمن را نمی‌خورند، افزود: امروز آمریکا می‌گوید برجام را پاره می‌کنیم و ما نیز برجام را آتش می‌زنیم.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۶۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به آیه ۷۰ سوره احزاب، بیان داشت: خداوند کریم در این آیه می فرمایند که ای زن و مرد مسلمان از خدا بترسید و همیشه حرف های حساب شده بزنید و اگر تقوا داشته باشید و زبانتان را تحت کنترل بگیرید اعمال صالح انجام می دهید و عمل شما قبول می شود.

وی با اشاره به اینکه زبان عضو کوچکی از اعضای بدن است که گناهان بزرگی را مرتکب می‌شود، گفت: زبان منشأ بیش از ۴۰ گناه است که باید کنترل شود.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به ‌ویژگی مردم در داشتن امام گفت: مردم در خصوص داشتن امام سه گونه‌اند که برخی امامان الهی را قبول دارند، برخی تابع امامان طاغوتی و شیطان و برخی دیگر نیز در گمراهی‌اند و هیچ امامی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در آیه ۷۲ سوره اسرا آمده که در قیامت هر کس را با امامش فرامی‌خوانند، گفت: امروز امام زمان ما حضرت مهدی (عج) است بنابراین قیامت ما با امام زمان است.

مغیثی با اشاره به آثار تقوا در انسان گفت: مهم‌ترین اثر تقوا در انسان پرهیز از گناه است و اینکه درراه آنچه خداوند متعال می‌خواهد قدم برمی‌دارد و رضای خدا را بر خواست خود ترجیح می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه ما حضرت مسیح را به‌عنوان پیامبر اولوالعزم قبول داریم و انجیل را نیز قبول داریم، گفت: اقتضای مقام حضرت مسیح اعتراض در برابر ظلم و ظالم است اما امروز پیروان دروغین غربی و اسرائیلی این بزرگوار ظلم و جنایت می‌کنند و حضرت مسیح را به سلیقه خود ارائه می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره)، گفت: اقتضای مقام مسیح اعتراض به ظلم و جنایت است چراکه این امام منادی مبارزه با ظلم بوده است.

وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب در سخنان اخیر خود در جمع اقشار مختلف مردمی و مسئولین بارها بر مسئله غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا اشاره‌های بسیار کرده‌اند.

مغیثی گفت: ایشان فرمودند که فریب امریکا را خوردن نشان از بی‌بصیرتی و بی‌ایمانی است چراکه آمریکا دشمن است و دشمنی این شیطان بزرگ آشکار است.

وی با اشاره به وجود ریشه قرانی در اشاره به شیطانی بودن آمریکا، گفت: تجربه ۵۰ سال جنایت آمریکا علیه ایران کافی است تا هیچ‌گاه به این کشور اعتماد نکنیم.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه اگر ملت و دولت ما بصیرت داشته باشند هیچ‌گاه فریب دشمن را نمی‌خورند، افزود: امروز آمریکا می‌گوید برجام را پاره می‌کنیم و ما نیز برجام را آتش می‌زنیم.

وی در ادامه بابیان اینکه آزادی حلب اثبات کرد که مقاومت بر هر مسئله‌ای کارآمد است و نشان داد که جبهه یا مثلث شوم غربی، عربی و عبری هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.

مغیثی با تأکید بر اینکه پیروزی حلب مایه امید برای یمن، بحرین و عراق است، اظهار کرد: وعده خداوند حق است و پیروز مردان خداوند نزدیک است.

وی در ادامه با تأکید مجدد بر تقوای الهی گفت: خوشبختانه امروز توسط دولت‌ها در خصوص مقاوم‌سازی منازل اقدامات خوبی انجام‌شده اما آنچه باید بیش‌ازپیش تقویت شود مقاوم‌سازی اعتقادات است تا گناه نکنیم.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به زلزله‌ روزهای گذشته در نهاوند، گفت: نهاوند روی گسل زلزله قرار داردو خداوند اگر بخواهد چنان گسل‌ها را جابه‌جا می‌کند که کسی متوجه نشود و اگر هم بخواهد دنیا را زیر رو می‌کند لذا باید توجه شود که از گناه بپرهیزم تا مورد غضب خداوند قرار نگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات