خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

راه شهدا، راه انسجام و جاری ساختن گفتمان ولایت است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: راه شهدا، راه انسجام، وحدت، همدلی و جاری ساختن گفتمان ولایت است.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۶۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دومین یادواره شهدای بسیج مسجد باب الحوائج و یادبود شهدای مدافع حرم به همت بسیجیان پایگاه میثم تمار حوزه شهید خادم پر همدان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مراسم با بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان همدان اظهار داشت: امنیت امروز کشور را مرهون این جانفشانی‌ها هستیم.

سردار مهدی ظفری با اشاره به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت افزود: اگر کشوری متوجه شود دشمن دارد و بخواهد در خاک خود با دشمن بجنگد سرنوشتی جز خواری و ذلت نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت برای حفظ امنیت و آرامش امروز و جلوگیری از غافلگیر شدن در مقابل دشمن است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: هنر مدافعان حرم این است که جنگ را از محیط امنیتی کشور ما به داخل محیط امنیتی دشمن برده‌اند بنابراین امنیت امروز ما مرهون شهدای مدافع حرم است.

وی خاطرنشان کرد: راه شهدا، راه انسجام، وحدت، همدلی و جاری ساختن گفتمان ولایت است و دشمن با نفوذ در پی ایجاد تفرقه، شبهه‌افکنی و پیاده‌سازی تفکر غربی در جامعه ما است و راه مقابله با این خطرات اطاعت و پیروی از ولایت است.

راه شهدا، راه انسجام و جاری ساختن گفتمان ولایت است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات