خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان از ارسال دوازدهمین مرحله کمک‌های مردمی به ارزش 266 میلیون ریالی به جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۲۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طی مراسمی با حضور خواهران بسیجی و اهالی منطقه شهرک فرهنگیان همدان دوازدهمین مرحله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت ارسال شد.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی منطقه شهرک فرهنگیان به جبهه مقاومت افزود: افرادی که به جبهه مقاومت کمک می‌کنند یک نوع وابستگی به دوران هشت سال دفاع مقدس دارند و با تجربه‌های کسب شده آن زمان همواره در کمک به این جبهه در تلاش هستند.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان با بیان اینکه در این جبهه هر کس به نوعی در دفاع از جبهه و خط مقدم قدم بر می‌دارد، ابراز داشت: برای پیروزی در جبهه مقاومت افراد با جهاد مالی، جانی، فکری و جهاد معنوی وارد عمل می‌شوند که اجر همه آنها یکسان است چراکه نیت و هدف همگی پیروزی اسلام و جبهه حق است.

وی دوازدهمین مرحله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت را به ارزش 266 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: این کمک‌ها در قالب نقدی و غیرنقدی به جبهه مقاومت ارسال شد.

اسدی با بیان اینکه عمده کمک‌های ارسالی این مرحله پوشاک گرم و پتو بود، ابراز داشت: همچنین این محموله ارسالی شامل پیکنیک، دارو، مواد شوینده ،کیسه خواب، کفش ،کوله دانش‌آموزی، نوشت‌افزار، قند، چای، برنج، رب، آجیل شیرین، عسل، مربا، ترشی، شیره انگور، ارده و کنسرو است.

وی از ارسال سیزدهمین مرحله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت طی چند روز آینده خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیجیان و اهالی منطقه به جبهه مقاومت به ارزش یک میلیارد و592 میلیون و 470 هزار ریال بوده است.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان خاطرنشان کرد: تا زمانی که تقابل و تضاد بین جبهه حق و باطل وجود داردهمواره از جبهه مقاومت دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات