خبرهای داغ:
امام جمعه موقت آشخانه؛

آمریکا با تصویب تحریم های جدید به برجام لگد زد/مسئولین کشور باید با نقض برجام انقلابی برخورد کنند

حجت الاسلام والمسلمین مقتدایی گفت: تحریم های ده ساله ای که در مجلس نمایندگان وسنای آمریکا نشان از نقض برجام می دهد و همه مسئولین کشور گفته اند که این کار لگد زدن آمریکا به برجام است،امروز مسئولین کشور باید انقلابی با این موضوع برخورد کنند.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۶۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج : حجت الاسلام والمسلمین هادی مقتدایی امام جمعه موقت آشخانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اهمیت شناخت امام زمان گفت:شناخت امام زمان خود شرط اسلام است،اگر مسلمان باشی وامام زمان را درک نکنیم جاهل از دنیا رفته ایم.

وی افزود: امامت صراط مستقیم وستون اصلی خیمه اسلام است و اعمال ما بستگی به شناخت ولایت وامامت دارد وهمه اعمال مانندنماز،روزه و جهاد با ولایت پذیرفته می شود وبدون ولایت مورد قبول پروردگار نیست.
مقتدایی تصریح کرد:امام زمان واسطه رزق و روزی در عالم است،اگر کسی رزق و روزی می خورد از صدقه سر امام زمان می باشد،اگر امام به درستی شناخته شود انسان به خداوند نزدیک می شود واز مرگ جاهلی رهایی میابد.
امام جمعه موقت آشخانه با اشاره به روز جهانی حقوق بشر بیان داشت:حقوق بشر در معنای امروزی آن فقط برای مستکبران وزورگویان است ونه برای مظلومین یمن، بحرین و سوریه ؛ امروز سازمان های بین المللی برای مظلوم اندک حقوقی قائل نیستند.
مقتدایی با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اکرم وآغاز هفته وحدت گفت: اگر مسلمانان به وحدت توجه کنند هیچ اختلافی در میانشان به وجود نمی آید وهمه مشکلات فرهنگی واقتصادی و سیاسی جامعه مسلمین حل می شود.
وی اظهار کرد: تحریم های ده ساله ای که در مجلس نمایندگان وسنای آمریکا نشان از نقض برجام می دهد و همه مسئولین کشور گفته اند که این کار لگد زدن آمریکا به برجام است،امروز مسئولین کشور باید انقلابی با این موضوع برخورد کنند.
مقتدایی ادامه داد:هرکس به فکر مردم وحل مشکلاتشان است انسانی انقلابی است،قران اشاره دارد که مستکبرین بدعهد اند وخواهان خیر رساندن به شما نمی باشند اما عده ای در داخل کشور با فکر این که آمریکا به ما خیرمی رساند دنبال رابطه با آمریکا بودند اما آخرش دیدید که چه شد.
وی افزود: اگر پاسخ  کوبنده از سوی ما داده نشود وعکس العمل عادی باشد آنان به خباثت های خود ادامه می دهند، باید پاسخی سخت بدهیم تا مثل گذشته در مقابل ما کرنش کنند.
امام جمعه موقت آشخانه خاطر نشان کرد: آمریکا خودش 20تریلیون دلار بدهی دارد چه طور می خواهد به ما و اقتصاد مان کمک کند، خودش درگیر اقتصاد فلج شده خودش است عده ای دنبال کمک گرفتن از آمریکا اند که این راه کاملا اشتباه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها