مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله

دفاع از اسلام مرز و بوم نمی‌شناسد/تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه دفاع از اسلام مرز و بوم نمی‌شناسد، گفت: امروز در عرصه جنگ نظامی در مقابله با جبهه استکبار فرزندان انقلاب اسلامی در خارج از مرز‌های جغرافیایی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۶۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضوی‌راد در گردهمایی بصیرتی و روشنگری بسیجیان شهرستان محلات که در سالن زینب حضرت زینب(س) برگزار شد با اشاره به تاکیدات مقام‌معظم رهبری درخصوص بصیرت افزایی و گسترش فهم دینی گفت: در محافل و مجالس باید به مسئله بصیرت افزایی توجه ویژه‌ای شود و حرکت به سمت فهم عمیق در دین باشد.

وی با تاکید بر دشمنی مستکبران عالم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان نظام اسلامی از بیداری اسلامی در جهان بیم دارند چراکه منافع خود را در خطر می‌بینند و از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی در سه جبهه جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی در مقابل این نظام صف‌آرایی کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی هرگز برای رسیدن به خواسته‌های خود و حفظ منافعشان دست از دشمنی نخواهند داشت؛ جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت بشریت و برادرکشی قابیل آغاز شد و هرگز با یکدیگر سازش نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد افزود: تقابل این دو جبهه در زمان انبیاء الهی تا به امروز ادامه پیدا کرده است. عزاداری ما در ایام محرم در عزای شهادت سیدالشهداء(ع) به خاطر تقابل همین دو جبهه است، همه باید بدانند حقانیت به عدد و عده نیست.

وی ادامه داد: وعده الهی در قرآن این است که تقابل جبهه حق و باطل تا زمان تحقق وعده الهی در پیروزی نهایی و تشکیل حکومت جهانی جبهه حق تمام شدنی نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند و از جان خود گذشت می‌کنند به پاداشی عظیم که خداوند خود وعده داده دست پیدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رضوی راد، پیروزی ایران در جنگ هشت ساله در مقابل ارتش بعثی تا بُن دندان مسلح، شکست حمله نظامی آمریکا در طبس و بسیاری رخداد‌های زمان انقلاب را معجزات الهی و گوشه‌ای از تحقق وعده‌های خداوند دانست و گفت: در زمان پذیرش قطعنامه پایان جنگ، همه رزمندگان پیروزی را در پیشروی تا بغداد می‌دانستند، اما امروز به اعتراف همگان، استقبال مردم عراق از نیروهای سپاه و نصب تصاویر مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در کاخ‌های صدام، پیروزی حقیقی است.

وی این پیروزی را حاصل ایستادگی، مقاومت و خون شهدا دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت در راه حق به منزله اعتماد به خداوند در تحقق وعده‌های الهی است و خداوند نیز به واسطه همین اعتماد وعده‌های خود را محقق خواهد کرد و ما به واسطه تکیه بر خداوند می‌توانیم در مقابل قدرتی ده برابر توان آمریکا ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: امروز در عرصه جنگ نظامی در مقابله با جبهه استکبار فرزندان انقلاب اسلامی در خارج از مرز‌های جغرافیایی در حال انجام است چراکه دفاع از اسلام مرز نمی‌شناسد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد دومین جبهه جنگ مقابل جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب را جنگ و تحریم اقتصادی معرفی کرد و گفت: تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران از همان روز‌های آغازین انقلاب اسلامی شروع شده و تا به امروز هم ادامه دارد تنها امروزه شاهدیم که این تحریم‌ها با پیچیدگی‌های خاصی در حال دنبال شدن است.

وی ادامه داد: راه برون رفت از جنگ اقتصادی همان چیزی است که رهبری بارها به آن اشاره کردند و عنوان اقتصاد مقاومتی را برای آن برگزیدند و بارها اعلام کردند، در جنگ اقتصادی باید اقتصاد خود را مقاوم کرده و به استعداد‌های جوان کشور اجازه خودنمایی و شکوفایی بدهیم و تلاش کنیم ظرفیت‌های بالقوه کشور را به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله سومین جبهه جنگ استکبار علیه ملت ایران جبهه فرهنگی بیان کرد و ادامه داد: دنیای غرب با تمامی امکانات خود وارد عرصه جنگ فرهنگی شده است و تنها هدف دشمنان از جنگ فرهنگی از میان بردن اعتقادات جوانان و شبهه افکنی در افکار و اعتقادات آنهاست.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: باید از ایجاد انحراف و اقدامات خرافه در فرهنگ دینی جلوگیری کنیم لازمه آن هم افزایش بصیرت و معرفت نسبت به مسائل است. دشمن سعی دارد تا با راه‌اندازی هیئات ترویج کننده قمه‌زنی و دور از سیاست به اهداف خود از طریق جبهه فرهنگی دست پیدا کند.

وی افزود: امروز عده‌ای قصد دارند با شبهه افکنی در قیام امام حسین(ع) اهداف قیام را آن چیزی که به صلاح خودشان است معرفی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در پایان انتشار تصاویر قمه زنی و معرفی جنگ با داعش به عنوان جنگی حزبی میان مسلمانان را شگرد دشمنان برای وهن به اسلام دانست و خاطرنشان کرد: داعشی‌ها از اهل تسنن واقعی نیستند و استکبار جهانی با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی داعش را ایجاد و از آن حمایت می‌کند. داعش مورد حمایت هیچ یک از علمای اهل سنت نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار