خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نهاوند خبر داد

اعزام 300 دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نهاوند از اعزام 300 بسیجی دختر به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۵۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: 300 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان نهاوند عازم اردوهای راهیان نور می‌شوند.

وی افزود: این تعداد افراد را خواهران بسیجی پایه‌های اول و دوم متوسطه تشکیل می‌دهند که در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نهاوند با بیان اینکه این اردو 3 روزه خواهد بود، تصریح کرد: بسیجیان اعزامی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور، اروند رود، شلمچه و غیره بازدید خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این مرحله هفت دستگاه اتوبوس که شامل چهار گروه از سطح شهرستان و سه گروه از بخش خزل برای بازدید از این مناطق اعزام شدند .

کریمی خاطرنشان کرد: آشنایی با سرزمین‌های جنگی، ترویج فرهنگ جهاد به تمام قشرها و به ویژه جوانان، مشاهده یادمان‌ها و رشادت‌های شهدا و گوش به فرمان ولایت بودن از جمله اهدافی است که با اعزام به راهیان نور در نظر است.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور حرکتی ارزشمند، بزرگ و فرهنگی و فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است .

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: در هر کاروان یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس به بازگویی ایثارگری‌ها و علل تجاوز دشمن و فرهنگ شهید وشهادت می پردازند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات