خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با بیان اینکه راهیان نور فرهنگ ساز است، گفت: 240 نفر از مبلغین برادر و خواهر در مرحله اول اعزام‌های دانش‌آموزی به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۵۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای لبیک‌گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص روشنگری خواص و احیاء گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان اقدام به اعزام مبلغ به راهیان نور کرده است.

وی با بیان اینکه راهیان نور فرهنگ ساز است، افزود: این امر با هدف ارتقای معنویت و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و جوان صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان تصریح کرد: راهیان نور تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان ضمن آموزش روحانیون مبلغ و مبلغه در کاروان‌های راهیان نور به صورت تخصصی (دانش‌آموزی، محلات و دانشجویی) که دو مرحله از آن برگزار شده، موفق به اعزام 240 نفر از مبلغین برادر و خواهر در مرحله اول اعزام‌های دانش‌آموزی به راهیان نور غرب کشور کرده است.

حسنی عنوان کرد: همچنین این سازمان آمادگی دارد در مرحله دوم اعزام نیز که برای جنوب کشور برنامه‌ریزی شده است با تمام توان از نعمت وجودی روحانیت ولایی و در خط امام(ره) استان همدان استفاده کند.

وی افزود: همراهی و همگامی روحانیون با کاروان‌های راهیان نور با اعتقاد به وظیفه والای روحانیت شیعه در انتقال فرهنگ ارزشی ایثار و شهادت و یکی از آرمان‌های اساسی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با اشاره به وظایف مبلغین کاروان‌های راهیان نور اقامه نماز جماعت، پاسخ به شبهات اعتقادی سیاسی، بیان احکام و پاسخ به سوالات شرعی، مشاوره تربیتی، برگزاری مسابقات فرهنگی را از وظایف اصلی روحانیون کاروان‌های راهیان نور بر شمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات