خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اعزام 4 هزار نفر از بسیجیان همدانی به راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 هزار نفر از بسیجیان حوزه‌ها، پایگاه‌ها و همچنین دانش‌آموزان شهرستان همدان به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۳۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
اعزام 4 هزار نفر از بسیجیان همدانی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 هزار نفر از بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های و رده‌های سپاه ناحیه همدان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

وی افزود: در مرحله اول در ایام نورز650 بسیجی از حوزه محلات شهرستان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: در مرحله دوم نیز 500 نفر به مناطق جنوب، الوند کنار، شلمچه، طلائیه و در مرحله سوم 2 هزار و 100 دانش‌آموز خواهر و برادر به مناطق عملیاتی غرب کشور برای بازدید از مناطق بازی‌دراز، مرصاد، مریوان، بولحسن و ... اعزام شدند.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک برنامه فرهنگی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: این برنامه تا پایان سال ادامه دارد.

برزگر خاطرنشان کرد: راهیان نور جزو تاثیرگذارترین کارهای فرهنگی در جوانان است چراکه بسیجیان از نزدیک و در میدان عمل ایثارگری‌ها و جان‌نثاری‌ها و از خود گذشتگی رزمندگان را می‌بینند و لمس می‌کنند چراکه ذهن جوانان آماده و پذیرای حقایق است و حقایق جنگ باید بازگو شود.

وی با تأکید بر توجه و اهتمام بیشتر در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی ابراز داشت: با توجه به جنگ نرم دشمن که امروز خانواده‌ها و جوانان ما را هدف گرفته این مهم از ضرورت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات