خبرهای داغ:
مسئول بنیاد تفحص سیره شهدای قم با اشاره به حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت گفت: امروزه رشادت‌ها و دلارومردی‌های رزمندگان اسلام فراموش نشدنی است.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۶۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حسین جوشقانی در اولین سالگرد شهید «سیدمیلاد مصطفوی»، اولین شهید مدافع حرم شهرستان بهار در مسجد النبی قلعه شهر بهار اظهار داشت: شهدا شاخصی برای مقایسه خود با راه حق هستند و باید بدانیم که شهدا در روز حساب و کتاب در محضر خداوند برای ما شهادت می‏‌دهند.

وی با اشاره به حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت بیان داشت: ما منتقل‌کننده تجربه ملت ایران در زمینه مقاومت، صبر و بردباری به مردم و دولت سوریه هستیم.

مسئول بنیاد تفحص سیره شهدای قم تصریح کرد: امروزه رشادت‌ها و دلارومردی‌های رزمندگان اسلام فراموش نشدنی است.

وی عنوان کرد: رزمندگان و دلاورمردان ‌هم اکنون در خارج از مرزهای ایران برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت(ع) فداکاری می‌کنند که در سایه این فداکاری‌ها امنیت همه‌جانبه در کشورمان به دست آمده است.

جوشقانی خاطرنشان کرد: شهید مصطفوی همواره آرزوی شهادت داشت و اخلاق نیکو و اخلاص در کار از ویژگی‌های بارز این شهید والامقام بود.

گفتنی است؛ شهید مدافع حرم شهرستان بهار، شهید «سید میلاد مصطفوی» متولد سال 65 از این دیار است که مهندس عمران بود و از سال 85 به‌عنوان خادم الشهدا در اردوی راهیان نور مشغول به خدمت بود و همچنین در رشته جودو دارای مدال‌های قهرمانی مسابقات استانی و کشوری بوده و در ورزش زورخانه ای نیز فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات