خبرهای داغ:
امام جمعه موقت آشخانه؛

مولفه اصلی تفکر بسیجی ولایت محوری است

حجت الاسلام هادی مقتدایی گفت: دوام انقلاب بیش از هر چیز به تفکر بسیجی وابسته است که باید به آن توجه شود .و مولفه اصلی تفکر بسیجی ولایت محوری است.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۹۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین مقتدایی امام جمعه موقت آشخانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته آشخانه با اشاره به اهمیت تقوا گفت: امام راحل خداوند راسر لوحه کار خودشان قرار دادند وتوانستند این انقلاب عظیم را به سر منزل مقصود برسانند.

وی افزود: یاد مرگ انسان را از رذالت های اخلاقی دور می کند و روح انسان را با یاد آوری عالم غیب صیقل می دهد.

مقتدایی با اشاره به این که احترام به پدر و مادر بعد از توحید در رتبه دوم قرار دارد بیان داشت:انسان ابتدا باید به حساب خود رسیدگی کند تا هم در دنیا و هم در آخرت به آرامش برسد .

وی افزود: تمام رسانه های بیگانه از انتشار حضور 20 میلیونی اربعین خودداری کردند تا مبادا به دنیا صادر شود اما غافل از اینکه به برکت خون شهدا و شهدای مدافع حرم این انقلاب صادر شده است.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: هفته بسیج به دستور امام راحل نامگذاری شد و آن را یک پدیده شگفت آور نام برد.که تمام کشورها با نگاه به امام راه خود را پیدا کردند.

مقتدایی بیان داشت:رهبری می فرمایند جوان باید احساس مسئولیت کند و بر مسیر جنگ نرم قدم بردارد و درست است که جوانان امروزی در جنگ سرد حضور نداشتند اما امروز باید در جنگ نرم فعال باشند.

امام جمعه موقت آشخانه خاطرنشان کرد: دوام انقلاب بیش از هر چیز به تفکر بسیجی وابسته است که باید به آن توجه شود .و مولفه اصلی تفکر بسیجی ولایت محوری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها