امام جمعه کوهرنگ:

بسیج شجره طیبه فناناپذیر است

حجت الاسلام طباطبایی گفت: بسیج را شجره مبارکی دانست که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده که در همه زمان ها رویش تازه ای خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۴۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بزرگ بسیجیان شهرستان کوهرنگ به مناسبت 5 آذر در مکان حسینیه محمد رسول الله (ص) شهر چلگرد برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: یکی از عوامل مهمی که در جهت اقتدار و استمرار انقلاب اسلامی تاثیر شگرفی داشت و تا زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه دار خواهد بود حرکت تاریخی بسیج است که به فرمان بنیانگذار کبیر این انقلاب برای حمایت از مظلومین و مستضعفین تشکیل شد .

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در جمع بسیجیان این شهرستان؛ بسیج را یکی از بزرگترین فرهنگ های صادراتی انقلاب دانست و اقتدار کشورهایی چون عراق، سوریه، یمن که در عین مظلومیت با همه دشمنان ملی و مذهبی خود مقابله می کنند را الگو گیری از فرهنگ بسیجی ما عنوان کرد، که این فرهنگ به آنها عزت ، شرف و آزادگی داده است .

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه سخنان خود بسیج را شجره مبارکی دانست که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده که در همه زمان ها رویش تازه ای خواهد داشت و این رویش وقتی مبتنی با فرهنگ دینی و اعتقادی اسلامی باشد قطعا فنا ناپذیر و ادامه دار خواهد بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار