دبیر اجرایی صنف کشاورزی شهرستان همدان خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی صنف کشاورزی در همدان

دبیر اجرایی صنف کشاورزی شهرستان همدان از برگزاری کارگاه‌آموزشی کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

ثریا شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سازمان نظام صنفی کشاورزی شهرستان همدان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کشاورزی برای اعضاء و تولیدکنندگان کرده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی محور توسعه استان است، گفت: در بخش کشاورزی همانند تمام بخش‌های دیگر آموزش نیروی انسانی، تعیین‌کننده موفقیت برنامه‌های این بخش است.

دبیر اجرایی صنف کشاورزی شهرستان همدان با تأکید بر آموزش تصریح کرد: با آموزش تجربه و توانایی نیروی انسانی برای کار مولد افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: آموزش وسیله‌ای برای ارتقاء مهارتهای افراد و پیشرفت منابع انسانی است. بنابراین بالا بردن سطح معلومات و مهارت کشاورزان از اهداف اصلی امور آموزشی نظام صنفی کشاورزی است.

شعبانی یادآور شد: اگر مهارت‌های کشاورزان افزایش یابد آنها بیشتر و بهتر تولید خواهند کرد و مهارت‌های فنی و مشارکت آنها در اجرای طرح‌های کشاورزی افزایش می‌یابد و در راستای تامین رفاه و آسایش خانواده، جامعه و کشور خود تلاش خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در همین راستا و اقتصاد مقاومتی و با توجه به وجود بحران آب و تشویق کشاورزان به تولیدات کم آب‌بر و فعالیت‌های کشاورزی، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی صنف کشاورزی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: از جمله این کارگاه‌ها، کارگاه‌ها آموزشی پرورش زنبور عسل بود که توسط امور آموزشی نظام صنفی کشاورزی شهرستان همدان با حضور 35 نفر از کشاورزان عضو و غیر عضو، کارشناسان کشاورزی و همچنین حضور تعدادی از زنبورداران به‌صورت تئوری و عملی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار