خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیح امام حسن مجتبی(ع) قم:

بسیج بازوی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: یکی از بزرگترین ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تشکیل بسیج مستضعفین بود و از آن زمان بسیج به بازوی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

امیرحسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی سال 1438 و سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل هفته بسیج حال و هوای عاشورایی و حسینی دارد بی شک تشکیل بسیج یکی از بزرگترین ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوده که در تمام عرصه های انقلاب اسلامی اعم از فرهنگی "امنیتی "دفاعی "امدادی "علمی "پژوهشی و غیره از روز اول به عنوان بازوی پر توان نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت نموده است و همچنین تحقق بسیج ده ها میلیونی همواره مورد توجه و عنایات و تاکیدات امام خامنه ای عزیز بوده و می باشد.

وی اظهار کرد: برای امسال برنامه های متنوع در حدود 200 برنامه در پایگاه ها و مساجد و اماکن فرهنگی ورزشی از جمله برنامه ها ناحیه امام حسن مجتبی (ع) پیش بینی شده است.

وی در ادامه تجلیل از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و اجتماع بزرگ مدافعان حرم در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به عنوان برنامه های محوری این ناحیه دانست.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: تشکیل قرارگاه فرهنگی مسجد در مساجد و تشکیل حلقات صالحین و نشست های روشنگری با موضوعات روز استکبار ستیزی و جنگ نرم دشمن و آسیب های دجال واره و سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر شهر پردیسان در شهر کهک و بخش سلفچگان اجتماع بزرگ مدافعان حرم در میعاد گاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار