خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان:

تشییع پیکر مطهر شهید «بشیری» در همدان برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرستان همدان از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، شهید «محمدحسین بشیری» در روز سه‌شنبه 25 آبان ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۸۸۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید صفدریان امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم استقبال و تشییع شهید مدافع حرم محمد حسین بشیری اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید والامقام بعد از ظهر امروز ساعت 15 در فرودگاه همدان مورد استقبال مردم ولایتمدار همدان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به مراسم وداع با شهید «بشیر ی» افزود: پیکر این شهید معزز امروز عصر به حسینیه امام(ره) منتقل می‌شود تا مراسم وداع با وی بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی فرمانده تخریب نیروی زمینی سپاه برگزار شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه فردا در مراسم تشییع این شهید یک تن از اعضای هیئت رئیسه نیروی زمینی سپاه سخنرانی می‌‌کند بیان کرد: پیکر این شهید معزز فردا 9 صبح از مسیر میدان امامزاده عبدالله(ع) تا میدان امام(ره) بر دستان مردم شهیدپرور همدان تشییع می‌شود.

وی افزود: پیکر این شهید معزز در گلزار شهدای همدان و بنابر وصیت خود در کنار مزار شهید «محمدرضا زارع الوانی»، دیگر شهید مدافع حرم همدان به خاک سپرده می‌شود.

صفدریان عنوان کرد: مراسم یادبود این شهید سه‌شنبه 25 آبان ماه جاری از ساعت 15 تا 17 بعد از ظهر با سخنرانی یک تن از اعضای هیئت رئیسه نیروی زمینی سپاه در مسجد مهدیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات