خبرهای داغ:
فرمانده تخریب و انفجارات نیروی زمینی سپاه پاسداران:
فرمانده تخریب و انفجارات نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهید «محمدحسین بشیری» بسیار شجاع و باتدبیر و ولایت‌مدار بود، گفت: لباس زیبای شهادت زیبنده قامت شهید «بشیری» بود.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۹۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
لباس زیبای شهادت زیبنده قامت شهید «بشیری» بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی جعفری در مراسم وداع با شهید مدافع حرم شهید «محمدحسین بشیری» که در حسینیه امام(ره) برگزار شد، با بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار اظهار داشت: «حاج حسین» در تمام عملیات ها که در حلب بود حضور داشت و در هر یک از این عملیات‌ها کارهای ویژه و بسیار سختی را انجام می داد.

وی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، عنوان کرد: اگر یک «حاج حسین» رفت صدها «حاج حسین» دیگر تربیت می‌شوند که پرچم اسلام را برافراشته نگه می‌دارند.

فرمانده تخریب و انفجارات نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به نماز شهید «بشیری» گفت: چون مدت‌های بسیاری در حلب بود نمازش را کامل می‌خواند و هیچگاه اظهار نمی‌کرد که نماز من کامل است.

وی ابراز داشت: به طب سنتی، تک تیراندازی، فعالیت‌های رزمی و دفاع شخصی آشنایی کامل داشت و بسیار شجاع و باتدبیر و دانش و تبعیت‌پذیر از رهبر و ولایت‌مدار بود.

جعفری بیان کرد: لباس زیبای شهادت زیبنده قامت شهید «بشیری» بود و این راهی است که بچه‌های تخریب از روز اول انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: ما همین‌جا با شهید بشیری میثاق می‌بندیم که راه «حاج حسین»ها را ادامه می‌دهیم و تا آخرین قطره خون خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات