خبرهای داغ:
به همت کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شیروان:

بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست شیروان

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده سپاه ناحیه شیروان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه جمعی از کارکنان این ناحیه از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست غیر دولتی شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۳۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده سپاه ناحیه شیروان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه جمعی از کارکنان این ناحیه  از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست غیر دولتی شهرستان  بازدید کردند .

در این بازدید حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان  ضمن تقدیر و تشکر از مدیر موسسه و خیران این مجموعه گفت : حضرت علی (ع) نسبت به ایتام توجه خاصی داشتند و در دین مبین اسلام آیات و روایات متعددی در خصوص ایتام آمده است.

 سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز بر توجه، رسیدگی و درک یتیمان و کودکان بی سرپرست تاکید کرد و افزود : رسیدگی به ایتام و محرومین مورد توجه اسلام بوده و هر انسان مسلمانی مسئول است که با روی باز و سرشار از محبت با یتیمان برخورد کند.

در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت کارکنان سپاه ناحیه شیروان هدایایی را به رسم یادبود به کودکان این مرکز تقدیم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها