امام جمعه اردل:

بسیج عامل امنیت و آسایش جامعه است

امام جمعه اردل در جمع رزمندگان گردان های بیت المقدس این شهرستان گفت:‌ بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور است.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۶۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سلمانپور در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس در رزمایش عاشقان حسینی بیان داشت: بسیج یکی از برکات انقلاب و از پدیده های بسیار شگفت آور و مخصوص انقلاب است.

وی افزود: بسیج یکی از گنجینه های معنوی بی پایان امام (ره) است که برای این کشور و ملت و انقلاب به یادگار گذاشته است.

سلمانپور با اشاره به بیانات گهربار مقام معظم رهبری عنوان کرد: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسانها فداکارترین وآماده به کارترین جوانان کشور در راه عالی این ملت و برای به کمال رساندن این کشور جمع شدند.

امام جمعه اردل گفت: بسیج یعنی وحدت مقدس در بین مردم یک ملت. بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور است.

وی، اظهار کرد: پایه ی اصلی کار بسیج اخلاص است و نهال ارزشمند بسیج در سختیها و بحران ها تولد یافت و شکل گرفت و نمونه بارز این سختی حضور بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

امام جمعه اردل، خاطرنشان کرد: بسیج یک نهال مردمی است، که با موفقیت از دل مشکلات بیرون آمده و عامل امنیت و آسایش در جامعه می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار