خبرهای داغ:
در سالروز یوم‌الله 13 آبان؛

دارالمومنین همدان یکپارچه فریاد «مرگ بر آمریکا» شد

همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی 13 ابان با حضور معاون بسیج دانشجویی کشور در دارالمومنین همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۳۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هم‌زمان با سراسرکشور مراسم راهپیمایی 13 آبان ماهبا حضور حجت‌الاسلام نصیری‌فرد، معاون آموزش بسیج اساتید کشور، مسئولین استانی، بسیجیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم دارالمومنین همدان برگزار شد.

مراسم ویژه راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان، گرامیداشت سالگرد تسخیر لانه جاسوسیبا فریاد رساتر و بلندتر «مرگ بر آمریکا» از ساعت 10 صبح آغاز شد.

در این مراسم راهپیمایان پلاکاردهایی حاوی تصاویر، کاریکاتور و شعارهایی به ویژه شعار «مرگ بر آمریکا» و «آمریکا دیوار فرو ریختنی است، به این دیوار تکیه نکنید» و... در دست داشتند.

در راهپیمایی امسال با توجه به فضای بد عهدی آمریکا در توافق هسته‌ای و برجام، شعار «مرگ بر آمریکا» بیشتر مورد توجه بود تا مردم انزجار خود را از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

در ادامه مراسم نیز در تجمع مردمی، حجت‌الاسلام نصیری‌فرد، معاون آموزش بسیج اساتید کشور، موئلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه را داشتن رهبری شجاع، مدیر، مدبر و هوشمند، داشتن مردم مومن، انقلابی و مطیع امر رهبر، قدرت دفاع بالاو حرکت در خط مقاوت و رهبری عنوان کرد و در ادامه به دلایل بدعهدی آمریکا در مذاکره برجام پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات