خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با 2 هزار بسیجی در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به حضور 2 هزار نفر از بسیجیان در رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در همدان گفت: این رزمایش به مدت 2 روز در 13 و 14 آبان ماه در پادگان سید الشهدا(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۷۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در 13 و 14 آبان ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس افزود: حفظ و انسجام بسیجیان و آموزش‌های نظامی، عقیدتی، سیاسی از ویژگی‌ها و حفظ آمادگی و تمرین‌های تاکتیکی برای هر گونه ماموریت محوله از مأموریت‌های این گردان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به حضور 2 هزار نفر از بسیجیان در رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در همدان تصریح کرد: این رزمایش به مدت 2 روز در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 آبان در پادگان سید الشهدا(ع) برگزار می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: در این رزمایش برنامه‌های تاکتیکی، امداد و نجات، عقیدتی و سیاسی و مبارزه با اغتشاشات اجرا خواهد شد.

برزگر هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی حداکثری نیروها برای انجام هرگونه ماموریت محوله یادآور شد: این رزمایش با فراخوانی گردان‌های بیت المقدس و کوثر انجام می‌شود.

وی با اشاره به نقش بسیج در جامعه امروزی عنوان کرد: بسیج به نوعی یک محور و یک نیروی انقلابی و دلسوز و متحد بوده که حافظ انقلاب و ارزش‌های آن است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه وظیفه یک بسیجی انقلابی حفظ دستاوردهای انقلاب و نشر فرهنگ بسیجی در جامعه است، گفت: امروز نیز با جنگ نرم و تبلیغات سو دشمن روبرو هستیم بنابراین باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ نرم و توطئه‌های شوم دشمنان باید آگاهی‌بخشی به مردم از طریق رسانه جمعی و... در اولویت باشد و بسیج با روشنگری در جامعه به مقابله با این امر بپردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات