خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد مطرح کرد

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس نماد اقتدار و آمادگی بسیجیان

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس نماد اقتدار و آمادگی بسیجیان در مقابل تهدیدات احتمالی دشمن بوده و پیام متعددی برای دوستان و دشمنان دارد.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۸۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشارره به هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبارستیزی است.

وی افزود: تمام ادارات اهتمام ویژه‌ای نسبت به برگزاری با شکوه مراسم راهپیمایی 13 آبان و حضور فعال در این مراسم را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه سخنران این مراسم اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی است، افزود: راهپیمایی 13 آبان ماه از مقابل دفتر امام جمعه بوده و در میدان طالقانی(میدان ساعت) تجمع صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اجتماع با حضور گردان‌های بیت المقدس که در رزمایش شرکت می‌کنند و همچنین با حضور اقشار مردم و دانش آموزان برگزار می‌شود.

مرادی در ادامه با اشاره به برنامه رزمایش و اهمیت آن گفت: رزمایش نماد اقتدار و آمادگی بسیجیان در مقابل تهدیدات احتمالی دشمن بوده و پیام متعددی برای دوستان و دشمنان دارد.

وی ابراز داشت: این رزمایش در روز 13 و 14 آبان ماه با حضور چهار گردان بیت المقدس در منطقه عمومی شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی ارکان گردان‌های بیت المقدس به منظور هماهنگی اجرای با شکوه زمایش عنوان کرد: رزمایش‌ها برای آمادگی نیروهای عمل‌کننده و همچنین ایجاد جو روانی امنیتی برای داخل کشور و مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش گردان‌های بیت المقدس با حداکثری و با صلابت و اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود و در ادامه آن نیز بسیجیان حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه را خواهند داشت.

انتهای پراام/

ارسال نظرات