خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با حضور 500 نفر در قهاوند در 13 و 14 آبان ماه در قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۷۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح‌الله حسینی‌شاخص با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس در قهاوند اظهار داشت: از اهداف مهم این رزمایش ارتقاء توان رزمی بسیجیان، اجرای رزمایش دفاع از کوی برزن ، تامین مراکز حساس شهرستان ، اجرای عملیات آرام سازی و پدافند غیر عامل و هلی برن است..

وی افزود: این رزمایش به استعداد دو گردان بیت المقدس و 500 نفر در پنج مرحله فراخوانی، استقرار، مراسم صبحگاه مشترک، اجرای رزمایش و حضور بسیجیان در نماز جمعه در تاریخ 13 و 14 آبان ماه در محل منطقه عمومی قهاوند برگزار خواهد شد .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: اغلب بسیجیانی که در این رزمایش حضور دارند جوان و نوجوان هستند و این نشان از بصیرت و آگاهی این عزیزان دارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال انسجام و صلابت بیشتری در بین جوانان بسیجی گردان دیده می شود و همه آن به واسطه تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و شهدا و امام شهدا است .

حسینی تصریح کرد: گردان‌های بیت‌المقدس آماده هستند که به آن شهیدان والا مقام و رزمندگان دوران دفاع مقدس اعلام کنند که ما آمادگی دفاع از میهن اسلامی خود را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات