خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

رزمایش گردان‌های بیت المقدس رزن برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس شهرستان رزن 13 و 14 آبان ماه در اردوگاه گرمک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۱۸۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن بیان کرد: رزمایش گردان‌های بیت المقدس رزن به استعداد 5 گردان در تاریخ 13 و 14 آبان ماه دراردوگاه کرمک رزن برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد آمادگی در نیروها عنوان و خاطرنشان کرد: پیام رزمایش اقتدار و صلابت و آمادگی کامل بسیجیان برای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و مقابله با هرگونه تهاجم دشمن به کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: کشور ما از لحاظ استراتژیکی و توانمندی از موقعیت ویژه‌ای در خاورمیانه برخورداراست و دشمنان زیادی نیز همیشه به فکر سلطه بر این کشور بوده و هستند بنابراین ما باید با انجام تمرینات، آمادگی لازم برای هر تهدیدی را داشته باشیم.

وی افزود: گردان‌های بیت المقدس شهرستان رزن از بسیجیان فعال میقات صالحین تشکیل شده‌اند و ما با فراخوانی‌هایی که طی سال برگزار می کنیم سعی داریم سطح آمادگی‌های آنها را در بحث‌های نظامی، بصیرتی و جسمانی بالا ببریم تا هر زمان که به حضور آنها نیاز شد وارد صحنه شوند.

برات‌زاده با اشاره به برنامه‌های رزمایش پیش‌رو گفت: در این رزمایش که با عنوان رزمایش دفاع از کوی و برزن برگزار می‌شود، بسیجیان با تمرین‌های تاکتیکی و هلی‌برن و ضد هلی‌برن ، کمین و ضد کمین و دفاع از مراکز حساس و همچنین مقابله با اغتشاشات آشنا شده و یکی از گردان‌ها نیز ماموریت دارد تا بحث‌های امداد و نجات را داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته رزمایش شهرستان رزن به عنوان رزمایش نمونه استان انتخاب شد و امسال نیز تلاش می شود تا بار دیگر این مهم تکرار شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات