خبرهای داغ:
امام جمعه آشخانه:

انتخابات اخیر آمریکا بوی تعفن می دهد زیرا در آن اخلاق زیر پا گذاشته شده است

حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده گفت: انتخابات اخیر آمریکا بوی تعفن می دهد زیرا شما شاهد هستید که چه طور دو کاندیدا در مقابل یک دیگر می ایستند ورسوایی های اخلاقی وجنسی یکدیگر را افشا می کنند این نتیجه دموکراسی غربی است که اخلاق را در جامعه زیر پا می گذارند.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۴۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته آشخانه با اشاره به امتحان های الهی که از انسان گرفته می شود گفت:هر قدر انسان وابسته به مال دنیا و فرزندان باشد در راه رسیدن به قرب الهی بیشتر دچار ضعف و ناتوانی در اراده می شود.

وی افزود: مهمترین ویژگی قیام امام حسین(ع) این بود که وابستگی به دنیا در آن وجود نداشت،در نگاه امام و یاران اگر زندگی بدون عزت و شرافت نباشد ارزشی ندارد و شهادت در راه خداوند بسیار با ارزش تر از زندگی با ذلت بوده است.

احمد زاده با اشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل تصریح کرد:این سازمان را باید سازمان دول خواند زیرا عنان آن در اختیار چند دولت استمار گر است که در برابر این همه کشتار مردم مظلوم سکوت میکند اما به قوانین ما که برگرفته از اسلام است ایراد می گیرد.

وی تاکید کرد: نمونه دست نشانده بودن سازمان دول ماجرای عربستان است که با وجود دست داشتن در حادثه 11 سپتامبر ابتدا در لیست تروریستی این سازمان رفت اما هنگامی که عربستان تهدید کرد سرمایه های خود را از غرب خارج می کند نام این رژیم کودک کش را از لیست تروریسم خارج کرد.

احمد زاده با اشاره به برگزاری گنگره سه هزار شهید خراسان شمالی گفت:بزرگ ترین رویداد فرهنگی استان در هفته گذشته برگزار شد که بسیاری از مردم مانه وسملقان نیز خود را در این چهار روز به این مراسم معنویی رساندن واز نزدیک شاهد عظمیت این رویداد بودند.

امام جمعه آشخانه خاطر نشان کرد:انتخابات اخیر آمریکا بوی تعفن می دهد زیرا شما شاهد هستید که چه طور دو کاندیدا در مقابل یک دیگر می ایستند ورسوایی های اخلاقی وجنسی یکدیگر را افشا می کنند این نتیجه دموکراسی غربی است که اخلاق را در جامعه زیر پا میگذارند امیدوارم عده ای که در داخل چشم به استکبار دارند بیدار شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها