خبرهای داغ:
در ششمین اجلاس مجمع عالی بسیج استان همدان صورت گرفت

معرفی «محمدعلی زلفی‌گل» به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج استان همدان/تجلیل از «سکینه خدابنده‌لو» بانوی محجبه المپیک در همدان

در ششمین اجلاس مجمع عالی بسیج استان همدان پروفسور محمدعلی زلفی‌گل با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج استان همدان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۱۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان ششمین اجلاس مجمع عالی بسیج استان همدان امروز با حضور مسئولین استانی، روحانیون، فرماندهان سیاه استانی و نواحی، پیشکسوتان، ایثارگران، بسیجیان و اعضا و کارگروه های مجمع عالی بسیج در سالن همایش مجتمع انصار برگزار شد.

در ابتدای مراسم سرهنگ ایوب حضرتی، دبیر مجمع عالی بسیج استان همدان به بیان برنامه‌ها و رسالت مجمع عالی بسیج پرداخت.

سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصار الحسین(س) به سخنرانی در ارتباط با سیاست‌ها و برنامه‌های مجمع عالی بسیج و مسائل سیاسی روز پرداخت.

در ادامه هئیت رئیس مجمع عالی بسیج با رأی‌گیری و شمارش‌آرا توسط نمایندگان حفاظت انتخاب شد به این صورت که محمدعلی زلفی‌گل با کسب 168 رأی به عنوان رئیس مجمع، حبیب‌اله شعبانی با کسب 126 رأی به عنوان نائب رئیس دوم، علی حسنی با کسب 137 رأی به عنوا بازرس اول و حسن فرخی با کسب 95 رای به عنوان بازرس دوم انتخاب شدند.

همچنین توسط کارگروه اقتصادی طرح «مهارت آموزی و اشتغال زایی فارغ التحصیلان استان همدان»، پس از بیان اهداف آن توسط رئیس کارگروه با 234 رای موافق از 249 رای به تصویب رسید.

در پایان مراسم از خانم «سکینه خدابنده‌لو» مربی تیم تیراندازی به لحاظ عملکرد خوب و شایسته ایشان در بازی‌های المپیک تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات