رئیس سازمان بسیج رسانه در بازدید از خبرگزاری ایکنا:

عاشورا یک واقعه نیست رسانه است

بصیری گفت: باید از اهداف انقلاب دفاع کرد نیازمند فکر پیشرو در جامعه هستیم که رهبر انقلاب مختصات آن را تبیین می‌کند و ما باید با بازتبیین این فکر در خود انسجام ایجاد کرده و مخاطب را با خود همگام سازیم.
کد خبر: ۸۷۵۷۰۹۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج،"مسعود بصیری"، رئیس سازمان بسیج رسانه، با حضور در خبرگزاری ایکنا از تحریریه‌های فارسی و بین‌الملل بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت هر یک از سرویس‌ها قرار گرفت.

 

بصیری خواستار بهره‌مندی از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی سرویس سیاسی ایکنا شد و گفت: فعالیت‌هایی صورت گرفته در زمینه اقتصاد مقاومتی و بررسی مطالبات مقام معظم رهبری از سوی این سرویس قابلیت بهره‌برداری‌های متعددی دارد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه در بازدید از تحریریه بین‌الملل خبرگزاری ایکنا گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها دچار دعواهای حزبی شده‌اند و فعالیت‌های مؤثری ندارند، اما در بخش بین‌الملل ایکنا اتفاقات خبری ارزنده‌ای در حال رخ دادن است که به نشر مفاهیم قرآنی می‌انجامد. امروز در رسانه‌ها انتقال مفاهیم دینی به زبان فارسی هم به درستی رخ نمی‌دهد، اما ایکنا با تمام توان در این زمینه وارد شده و به زبان‌های مختلف در حال ارسال اخبار دینی و قرآنی است.

 

وی افزود: مدیریت افکار عمومی و ایجاد رقابت در تمام عرصه‌های زندگی امری ضروری است لذا باید در این راستا همچون جبهه غرب، استفاده حداکثری از ظرفیت جبهه انقلابی خود داشته باشیم.

 

بصیری با تاکید بر اینکه دیگر فرصت حفظ وضع موجود نیست و باید از اهداف انقلاب دفاع کرد، گفت: نیازمند فکر پیشرو  در جامعه هستیم که رهبر انقلاب مختصات آن را تبیین می‌کند و ما باید با بازتبیین این فکر در خود انسجام ایجاد کرده و مخاطب را با خود همگام سازیم.

مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: همگام سازی مخاطبین در جامعه و دفاع از ارزش های انقلاب با وحدت و یکپارچگی رسانه ها صورت می گیرد و اگر غیر از این باشد  رسانه ها موثر نخواهند بود.


وی افزود: عاشورا یک واقعه نبود یک رسانه است،  رسانه‌ای که در طول تاریخ، در متن جامعه جریان‌ساز، تأثیرگذار و نقش‌آفرین بوده است. کاروانی که بیش از هر رسانه دیگری با پیام خونینی به وسعت تاریخ به حرکت درآمد و اگرچه پس از طی چند منزل صوری متوقف شد، ولیکن در منزل قلب‌های نسل آدم، به طی مسیر خویش ادامه داد.

بصیری با بیان اینکه از حضور در ایکنا احساس خوب و مطلوبی پیدا کرده است گفت: بسیج رسانه آمادگی دارد تا از هر فعالیتی که منجر به تقویت مبانی دینی اسلامی و انقلابی شود حمایت کند.

 

بنابر این گزارش، بازدید از کانون خبرنگاران افتخاری ایکنا(نبأ) و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور نیز از دیگر بخش‌های این دیدار به شمار می‌آید.

 

بصیری در این بازدید با حمید صابر فرزام، رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد و با بخش‌های مختلف این سازمان همچون مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم، مرکز آموزش‌های تخصصی علوم و فنون قرآنی و مرکز رشد فناوری‌ها و هنر قرآنی آشنا شد.


ارسال نظرات