خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

تجلیل و تکریم شهدا موجب تداوم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به عزت و کرامت خانواده‌های معظم شهدا گفت: امنيت و آرامش حکم‌فرما بر کشور از برکت شهدا و خانواده شهدا است و تجلیل و تکریم از شهدا موجب تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۰۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در مراسم تشییع سرهنگ شهید«محمدرضا زارع الوانی»، شهید مدافع حرم با تبریک و تسلیت شهادت این بزرگوار بیان داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم پیکر مطهر شهدا فضای شهر را عطرآگین کرد و این شهادت را به امام زمان(عج)، مردم ولایت‌مدار همدان، فرماندهان سپاه، مسئولین، مهمانان و خانواده شهدا تبریک عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به شهادت شهید «زارع الوانی» اظهار داشت: شهدا در سایه تربیت فرماندهان سپاه تربیت شدند و به رشد و تعالی رسیدند و شهادت نصیبشان شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به عزت و افتخار شهدا عنوان کرد: هیچ ملتی همچون مردم ایران در راه اسلام شهید نداده است چرا که درآنها امامت و ولایت وجود ندارند.

وی در ادامه به عزت و کرامت خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: امنيت و آرامش حکم‌فرما بر کشور از برکت شهدا و خانواده شهدا است و تجلیل و تکریم از شهدا موجب تداوم انقلاب اسلامی است.

محمدی با اشاره به اینکه صبر و بردباری مادران معظم شهدا جای تقدیر و تشکر دارد، بیان داشت: شهدا یک بار شهید می شوند ولی مادران شهدا در طول عمر هر روز شهید می شوند و اگر مادران شهدا نبودند، شهدا نمی توانستند به مقام رفیع شهادت برسند.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان فرزندان صالح رهبر انقلاب اسلامی هستند و این شهیدان بودند که نظام و انقلاب اسلامی را تضمین و تسهیل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان یادآور شد: مادران شهدا فرزند خود را در راه حفظ اسلام فدا کردند و این مادران حق بزرگی بر گردن شهدا، نظام و مردم دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات