خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تحریفات و انحرافات در مراسم‌های عزاداری ماه محرم گفت: در کنار عزاداری و سوگواری‌ها برای امام حسین(ع) باید سه موضوع مهم درس، عبرت و اخلاق عاشورایی را عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۲۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی از برگزاری یادواره سردار شهید «حاج حسین همدانی» در شهرستان اسددآباد خبر داد و اظهار داشت: این یادواره در هفته امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت سالروز شهادت شهید «همدانی» در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف ونهی از منکر از اول ماه محرم گفت: در همین راستا ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان تشکیل شده است.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اسدآباد با تشریح برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان اظهار کرد: مانور تذکر لسانی، زنگ امر به معروف در مدارس، همایش دانشجویی با موضوع امر به معروف، ارائه گزارش دبیر امربه معروف در خطبه‌های نمازجمعه، همایش امر به معروف ونهی ازمنکر، تجلیل از آمران به معروف، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع امر به معروف با همکاری ارشاد وبسیج هنرمندان شهرستان، برگزاری جلسات اخلاق ادارات، فضاسازی شهر، نصب پلاکارد و بنر با موضوع امر به معروف و برگزاری همایش مشترک نیروهای سپاه و نیروهای انتظامی از اهم برنامه‌های هفته امر به معروف در این شهرستان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم تصریح کرد: دشمن اقدامات گوناگونی را در راستای لطمه زدن به اسلام در دست دارد که باید هوشیارانه مراقب این اقدامات دشمن باشیم.

مرادی ایجاد برخی تحریفات و انحرافات در مراسم‌های عزاداری ماه محرم به ویژه عاشورا و تاسوعا را از جمله این اقدامات دشمن دانست و افزود: در کنار عزاداری و سوگواری‌ها برای امام حسین(ع) باید سه موضوع مهم درس عاشورایی و عبرت عاشورایی و اخلاق عاشورایی را عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات