خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

امنیت یک نظام در گرو اقتدار نظام است

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه امنیت در یک نظام در گرو اقتدار نظام است، گفت: بعضی‌ها عنوان می‌کنند که ما نیاز به نیروی نظامی نداریم در حالی که این اقتدار کشور ماست که ایجاد امنیت کرده است.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۲۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی در دیدار فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از تلاش کارکنان انتظامی شهرستان در زمینه کاهش آسیب ها و رشد فضایل در جامعه قدردانی کرد و بیان داشت: کارکنان ناجا، معتمدین ملت، آمرین به معروف و ناهیان منکر در جامعه هستند و باید با اخلاق نیک، قانون را در جامعه اجرا کنند چرا که داشتن اخلاق خوب و گذشت، زیبنده ترین صفت برای خدمتگزاران و مامورین صدوق نیروی انتظامی است .

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به سخن امام صادق (ع) که فرمودند «همه مردم به سه معقوله امنیت، عدالت، رفاه و آسایش نیازمند هستند»، گفت: عدالت و رفاه و آسایش مردم در سایه امنیت است و در راس همه نعمت های فردی و اجتماعی نعمت امنیت قرار دارد.

امام جمعه کبودراهنگ در خصوص اظهارات عده ای مبنی براین که ما نیاز به نیروی نظامی نداریم، گفت: امنیت در یک نظام در گرو اقتدار نظام است، بعضی‌ها عنوان می‌کنند که ما نیاز به نیروی نظامی نداریم در حالی که این اقتدار کشور ماست که ایجاد امنیت کرده است و جهان و دنیا بداند ما با تمام توان و در همه حال آماده ایم و اگر دشمن وجبی به حریم ما نفوذ کند قضیه تفنگداران امریکایی در خلیج فارس قابل تکرار است.

روحانی نیروی انتظامی را به عنوان ادامه دهنده راه سیدالشهدا(ع) دانست و افزود: مقارن شدن هفته نیروی انتظامی با هفته امر به معروف و آغاز محرم را به فال نیک می گیریم چرا که هدف نیروی انتظامی در راستای اهداف سیدالشهدا در عاشوراست و هدف امام حسین علیه السلام در قیام عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

روحانی خاطرنشان کرد: وظیفه نیروی انتظامی استقرار نظم، تامین امنیت جامعه و مردم و نگهداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، نیروی انتظامی به عنوان یک پناهگاه برای مظلومان است و انتظار می رود شما خدمتگزاران و سبز پوشان نیروی انتظامی با مظلومان با عطوفت و با هنجار شکنان با اقتدار رفتار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ نیز با اشاره به عملکردمثبت این فرماندهی در نیمه نخست امسال گفت: کاهش 31 درصدی در بحث پیشگیری از جرائم از جمله موفقیت‌های کارکنان انتظامی شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال است که شهرستان کبودراهنگ را در رتبه اول استانی در این پیشگیری از جرائم در سطح استان کرده است.

سرهنگ محمدی به توزیع کنندگان مواد مخدر در حاشیه شهر کبودراهنگ که موجب تخریب چندین خانه توزیع مواد مخدر شده بود نیز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ با همه توان آماده برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات