خبرهای داغ:
بسیج گزارش می‌دهد؛

غرق تیم شهدای حسین‌آباد در لیگ برتر/ پیچ و خم‌های مسئولان منجر به غرق این تیم شد

یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال استان همدان به نام تیم شهدای حسین آباد بهار با سرآغاز خوش پایانی نافرجام داشت.
کد خبر: ۸۷۵۵۷۰۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
غرق تیم شهدای حسین‌آباد در لیگ برتر/ پیچ و خم‌های مسئولان منجر به غرق این تیم شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، در دین اسلام تندرستی و سلامی از ارزش والایی برخوردار است و ائمه(ع) و بزرگان نیز همواره بر این مهم تأکید داشته‌اند و بر ورزش و حفظ تندرستی سفارش کرده‌اند. با توجه به اینکه ورزش از سویی باعث ایجاد نشاط در جامعه شده و از سوی دیگر نیز اوقات فراغت جوانان را پر می‌کند از جایگاه مهمی برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئولان نیز تلاش‌های فراوانی در این راستا داشته‌اند، اما گاهی در کنار این تلاش‌ها عدم نارضایتی بعضی از سرمایه‌گذاران ورزشی نیز مشاهده می‌شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای حسین‌آباد که جزء 10 تیم حاضر در لیگ برتر استان همدان بود به طور ناگهانی با اعلام عنوان عدم حضور در دو مسابقه از سوی هیئت فوتبال همدان از لیگ برتر استان کنار گذاشته می شود،این در حالی است که به پایان نیم فصل رسیده بودیم و این اتفاق رقم خورد.

همین امر موجب شد تا گفتگویی با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای حسین آباد داشته باشیم و علت این وضعیت را جویا شویم.

 غرق تیم شهدای حسین‌آباد در لیگ برتر/ پیچ و خم‌های مسئولان منجر به غرق این تیم شد

علیرضا بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه این تیم بیش از 2 سال است که در این رقابت‌ها حضور یافته است، گفت: ما قدم اول را با استفاده از پایه‌ها و سنیین نوجوان آغاز کردیم و با تمرینات که به تعداد بیش از 60 نفر می‌رسید حضور داشتیم و این باعث زنده کردن ورزش در روستای حسین آباد عاشوری شد.

وی افزود: در این روستا با وجود ورزشکارانی با کسب مقام‌های مختلف کشوری در رشته‌های گوناگون، مدتی بود که جوانان از ورزش فاصله گرفته بودند و همین امر باعث شد که ما در آغاز مسابقات لیگ دسته یک فقط با حضور 7 بازیکن روستایی در این مسابقات حاضر شویم.

وی افزود: در نتیجه این امر با شروع و پایان مسابقات توانستیم در اولین حضور در مسابقات رسمی، رده چهارم جدول با تفاضل گل کمتر نسبت به سوم را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای حسین‌آباد شهرستان بهار با بیان اینکه با توجه به نبود اسپانسرهای مالی، کار با سختی‌های بسیاری همراه بود، گفت: با این وضعیت تصمیم بر سرمایه‌گذاری در لیگ برتر و خرید امتیاز در این لیگ شد که پس از انجام مکاتبات توانستیم در لیگ برتر فوتبال استان همدان سهمی را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: با کسب مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر پس از تشکیل تیم و بازیکنان و کادر فنی برای آمادگی نیاز به یک زمین داشتیم که متأسفانه استادیوم چمن شهربهار آمادگی برای ارائه تمرین را نداشت و به این لحاظ مقرر شد که در استادیوم کارگران شهرک مدنی کار خود را آغاز کنیم و کار تمرینی به مدت دو ماه در این زمین انجام شد.

بیات با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتری گفت: پس از تمرینات به سمت آغاز مسابقات لیگ برتر رفته و کادر فنی بر این نظر بودند که به لحاظ تمرینات انجام شده زمین بازی‌ها در استادیوم کارگران باشد ولی پس از جلسات متعدد با هیئت فوتبال و اداره ورزش نظر مسئولان استادیوم جوانان شهر بهار بود و نمی پذیرفتند که تیم فوتبال شهدای حسین آباد بهار در زمین کارگران بازی‌های خود را انجام دهد و این شد سرآغاز لج ولجبازی‌های هر دو طرف که به زیان هر دو نیز تمام شد.

وی افزود: تیم فوتبال شهدای حسین آباد آغاز خوبی در مسابقات داشت و توانست در اولین بازی 2 بر یک تیم ذوب و فلزات بهار را شکست دهد و در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی را کسب کرد به طوری که تا رده دوم جدول خود را پیش برد اما متأسفانه بازی در زمین شهر بهار که به میل کادرفنی و بازیکنان نبود در ادامه منجر به ریزش بازیکنان و خواست وعده‌های مختلف از سوی بازیکنان شد که انجام آن از عهده باشگاه خارج بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای حسین‌آباد شهرستان بهار در ادامه گفت: با این وضعیت که با عدم حضور بازیکنان همراه بودیم منجر به حضور نیافتن در دو بازی شد که طبق قوانین باید از ادامه بازی ها تیم شهدای حسین آباد کنار می‌رفت و منجر به غرق بی سر و صدای تیم شهدای حسین آباد در پیچ و خم های لیگ برتری مسئولان شد .

وی با بیان اینکه این تیم با روحیه و نشاط فراوانی وارد این رقابت ها شده بود، بیان کرد: اتفاق چنیین رخدادی باعث ایجاد منفی‌گرایی در جوانان خواهد شد و در نهایت تضعیف روحیه ورزشی را رقم خواهد زد که امیدواریم دیگر شاهد چنین برنامه‌ای نباشیم.

بیات تصریح کرد: تیم شهدای حسین آباد با هزینه شخصی و همکاری بچه های تیم اداره می شود به طوری که بیشتر کسانی که در تیم بازی می کنند به صورت افتخاری و بدون یک ریال ثبت قرارداد مالی بازی می کنند که در نهایت با عدم همکاری بعضی از مسئولان نتیجه نافرجامی را داشت.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولانی که زحماتی برای این باشگاه کشیده اند،از تمام بازیکنان، کادر فنی، مردم شهید پرور روستای حسین آباد عاشوری به ویژه خانواده های شهدای این روستا بابت چنیین رخدادی عذر خواهی می‌کنم و امیدوارم که همچنان با حضور خود در کنار تیم این باشگاه فرهنگی ورزشی را یاری کنند.

روستای حسین‌آباد عاشوری نزدیک‌ترین روستا به شهرستان بهار و دارای جمعیتی بالغ بر 4هزار نفر است، این روستا 14شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است. در این روستا با توجه به مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان، مهاجرت بیش از حد وجود که همین امر باعث ترک تحصیل بعضی از جوانان برای یافتن شغل در دیگر شهرها شده است که امیدواریم مسئولان با اطلاع از چنین رخدادی خطرات و اهمیت پدیده مهاجرت را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و با خدمات‌رسانی بیشتر و اهمیت و توجه ویژه به ورزش و اوقات فراغت، همچنان حمایت های خود را از بخش خصوصی و مردم داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات