خبرهای داغ:
حجت الاسلام زحمتکش

وظیفه اصلی ما در ایام انتخابات،روشنگری بین مردم است

کد خبر: ۸۷۵۵۲۷۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛نشست سیاسی برادران ناحیه بسیج بجنورد؛بمناسبت ششمین روز از هفته ی دفاع مقدس در محل نمازخانه ی ناحیه بسیج بجنورد برگزار شد.

حجت الاسلام زحمتکش مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام افزود:دفاع مقدس یکی از ارزش های بیاد ماندنی انقلاب اسلامی است،ما باید بتوانیم رشادت ها و خاطرات شهدای دفاع مقدس را بین مردم تشریح کنیم تا اینکه این خاطرات فراموش نشوند.

وی در ادامه گفت:ما باید شهدایی که در استان هستند،البته با وجود اینکه در آستانه ی کنگره ی 3000 شهید استان خراسان شمالی هستیم،حداقل زندگینامه،و ووصیت این شهدای بزرگوار را مطالعه کنیم،اگر اینها فراموش بشوند آرمان های انقلاب هم به فراموشی سپرده خواهند شد و ما باید همیشه این شهدا را سرلوحه ی کارها و حتی در زندگی های خودمان اینها را شاخص و الگوی خودمان قراردهیم.

در موضوع انتخابات حواس تان به رهبری باشد،ولایت پذیر باشید.دشمن هر لحظه می خواهد ما در آرمان ها و هدف های انقلاب اسلامی لغزش کنیم.ولی نمی داند که ما رهبری فرزانه داریم و گوش به فرمان رهبری هستیم و با عنایت الهی با تمهیدات رهبری مشتی محکم به جبهه ی دشمن زده ایم .

در پایان حجت الاسلام زحمتکش به سوالات بسیجیان پاسخ دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها