خبرهای داغ:

مراسم شب شعرو خاطره با حضور امام جمعه شهرستان گرمه

در هفته دفاع مقدس ,مراسم شب شعرو خاطره با حضور امام جمعه شهرستان گرمه,فرمانده ناحیه گرمه مسئولین شهرستان ،هنرمندان ،علاقه مندان به حوزه شعر و شاعری و استاد محمد حسین جعفریان شاعر و مستند ساز مطرح کشوری در محل تالار اندیشه گرمه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۲۵۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: در هفته دفاع مقدس ,مراسم شب شعرو خاطره با حضور امام جمعه شهرستان گرمه,فرمانده ناحیه گرمه مسئولین شهرستان ،هنرمندان ،علاقه مندان به حوزه شعر و شاعری و استاد محمد حسین جعفریان شاعر و مستند ساز مطرح کشوری در محل تالار اندیشه گرمه برگزار شد.

عباس پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ مقاوت و رشادت مردی های هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود :با برگزاری این مراسم ها نسل جوان با دفاع مقدس و اهداف رزمنده ها اشنا میشوند و می توانند منش و رفتار شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه از استاد محمدحسین جعفریان شاعر و مستند سازر برجسته کشوری به عنوان مهمان ویژه این برنامه یاد کرد و گفت :وجود هنرمندان کشوری درشهرستان گرمه  نشان از پتانسیل بالای این شهرستان در زمینه شعر و هنر است.

عباس پور اضافه کرد استقبال خوب مردم شهرستان از این برنامه ها موجب رضایت هنرمندان و تشویق و ترغیب این عزیزان در راستای بالا بردن سطح هنری شهرستان می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها