خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان دفاع مقدس تأکید کرد

ضرورت آگاه‌سازی نسل جوان از وقایع دوران دفاع مقدس

یکی از رزمندگان دفاع مقدس با تاکید بر آگاه‌سازی نسل جوان امروز از وقایع دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت: باید نسل جوان امروز را نیز برای دفاع از خاک میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف آماده کرد.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۸۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهار با حضور بازنشستگان و رزمندگان و کارکنان این اداره برگزار شد.

یکی از رزمندگان دفاع مقدس در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از پرافتخارترین دوره‌ها در تاریخ ایران اسلامی است.

حسن اسدی‌تابش با تاکید بر آگاه‌سازی نسل جوان امروز از وقایع دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت: باید نسل جوان امروز را نیز برای دفاع از خاک میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف آماده کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس عامل مهم رسیدن جنگ به نتایج مثبت بود، تصریح کرد: امروز نیز می‌توان با نگاه به این دوران و اعتماد به جوانان گام‌های بعدی برای تحقق اهداف انقلاب را مستحکم‌تر برداشت.

همچنین پس از خاطره‌گویی و تشریح زوایای هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان در این دوران افتخارآمیز، مراسم مداحی به یاد شهدای عرصه دفاع مقدس نیز برگزار شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

... ابتدای گزارش 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات