خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: جمع کردن نیروی نظامی و انتظامی یعنی سقوط نظام چرا که اقتدار نظام به برکت ارتش ، سپاه ، نیروهای نظامی ، امنیتی و اطلاعاتی است.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۱۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره شهدای گردان امام حسین(ع) در مسجد اعظم کبودراهنگ با اشاره به اینکه اگر آمریکا نتوانست به اهداف خود در منطقه برسد به برکت خون شهدا است، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران نعمت‌های بزرگی هستند که نماد عزت، اقتدار و الگوی انسان‌های متعالی است.

وی با اشاره به شاخص‌های انقلابی بودن به 7 اصل اشاره کرد و افزود: شناخت اسلام ناب و نبوی در مقابل اسلام آمریکایی یکی از این شاخص‌ها است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم راه و هدف را گم نکنیم باید اسلام ناب را بشناسیم چراکه امروز دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال پیاده سازی اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب و نبوی است.

وی افزود: این بازی‌های آنها برای دور کردن ما از اسلام ناب است که برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن باید اسلام واقعی را از اسلام غیرواقعی شناخت و برای این شناخت به صحیفه امام (ره) و بیانات رهبری مراجعه کرد.

ابوحمزه تصریح کرد: شاخص دوم اطاعت از ولایت فقیه است که در دوران غیبت امام معصوم ولی جامع الشرایط همه اختیارات پیامبر(ص) و ائمه(ع) را دارا است و در این مقوله هیچ فرقی بین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نیست.

وی با بیان اینکه شاخص سوم انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن بصیرت است، گفن: شاخص چهارم نیز مقابله با فقر و فساد و تبعیض است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: شاخص پنجم مدیریت جهادی است که حضرت آقا کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم، تدبیر را از مولفه های مدیریت جهادی برشمردند.

* هدف گروه‌های تروریستی انقلاب اسلامی است

وی شاخص ششم را پرهیز از اشرافی گری و سوء استفاده از بیت المال دانست و تصریح کرد: چرا باید بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب مساله حقوق‌های نجومی را داشته باشیم؟ چرا با وجود تاکید مقام معظم رهبری با حقوق‌های نجومی‌ها برخورد نمی‌شود؟

ابوحمزه در خصوص شاخص هفتم که عدم مماشات و محافظه کار نبودن است، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما اهل مماشات، محافظه کاری، تعارف و طایفه بازی برخی مسئولین است.

وی با اشاره به اظهارات برخی در مورد انحلال نیروهای نظامی گفت: جمع کردن نیروی نظامی و انتظامی یعنی سقوط نظام چراکه اقتدار نظام به برکت ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و امنیتی و اطلاعاتی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به مقایسه ایران با ژاپن و آلمان در بحث نیروی نظامی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری اگر ژاپن و آلمان نیروی نظامی ندارند به این دلیل است که اجازه این کار را ندارند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردار «حاج حسین همدانی» به حضور مستشاری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: هدف گروه‌های تروریستی عراق، سوریه، یمن و بحرین نیست بلکه هدف آنها انقلاب اسلامی است.

ابوحمزه در خصوص هدف اصلی گروه‌های تروریستی که از بین بردن عمق استراتژیک جمهوری اسلامی است، گفت: حفظ سوریه مرهون خون شهیدان مدافع حرم و رزمندگان اسلام است.

وی افزود: سنگ بنای پیروزی در سوریه مدیون شهید همدانی است که در این راستا فرماندهان و سایر نیروها هم زحمات بسیاری کشیدند اما شهید همدانی در سه سال غربت سوریه کارهای فوق العاده ای انجام داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان با اشاره به مسئولیت سنگین ما در قبال شهدا گفت: این شهدا روز قیامت جلوی ما را خواهند گرفت و ما باید جوابگو باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات