خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

حضور منسجم کارکنان ناحیه مانه وسملقان در نماز عبادی ،سیاسی جمعه شهر آشخانه

حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده گفت: هفته دفاع مقدس، هفته مجاهدت ها وسلحشوری ها است ونباید آن را از یاد ببریم، اگر موقعیت واقتداری در دنیا داریم مرهون فداکاری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۱۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته آشخانه با اشاره به دهه امامت و ولایت گفت: بسیاری از انسان ها درباره اهل بیت کتاب نوشته اند و تحقیق های بسیاری نیز انجام داده اند اما اعتقادی به امامت و معصومیت اهل بیت ندارند.

وی افزود:پرداخت خمس یکی از نشانه های دوستی با اهل بیت است و برای همین باید تلاش کنیم دین خود را از آن ها بگیریم و غیر آن ها چرا که آن ها راه درست و صراط مستقیم هستند.

احمد زاده تصریح کرد:امروز حوزه های علمیه و مراکز فکری و تبلیغی افتخار ما هستند چرا که وابسطه و زیر مجموعه دولت ها نیستند اگر چه که ارتباطی دوطرفه با دولت اسلامی دارند اما مستقیما زیر نظر مراجع معظم تقلید و در راس آنها حضرت امام خامنه ای هستند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: معلمان باید جایگاه والا وبا ارزش خود را گرامی بدارند اگر چه مسائل مادی مهم است اما نباید آن را با مسائل معنویی مقایسه کنند.

امام جمعه آشخانه با اشاره به هشتمین دوره سرشماری نفوس ومسکن تصریح کرد:در مهر و آبان  امسال سرشماری توسط مرکز آمار برگزار می شود، نتایج حاصل از این آمار ها پایه برنامه ریزی است بنابراین لازم است مردم نهایت همکاری را با آمارگیران داشته باشند.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس، هفته مجاهدت ها وسلحشوری ها است ونباید آن را از یاد ببریم، اگر موقعیت واقتداری در دنیا داریم مرهون فداکاری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

احمد زاده بیان داشت: برخی از مسئولین تحت عنوان این که به نیروی نظامی نیاز نداریم واز کشورهایی همچون ژاپن وآلمان یاد کرده اند که بودجه نظامی را در صنعت هزینه کردند که این ظاهر ماجرا است واصل موضوع چیز دیگری است.

وی افزود: ایتدا باید بگویم که آن چنان که برخی از مسئولین می گویند این کشور ها الگوی خوبی نیستند وثانیا اگر پیشرفتی داشته اند مرهون مدیریت خوب وتوانمند بوده ونه حذف نیروی نظامی شان.

امام جمعه آشخانه خاطر نشان کرد: رهبری نیز تاکید کردند که آن گونه که برخی گفتند نیست کشور های غربی در عین داشتن نیروی نظامی پیشرفت کرده اند، تنها عامل بازدارندگی علیه دشمنان ایران اسلامی قدرت موشکی ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها