خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه

هفته دفاع مقدس سمبل ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار است

حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دفاع مقدس نماد ایستادگی، فداکاری و جانفشانی ملت بزرگ ایران بود تا مردان و زنان غیرتمند این سرزمین در این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آیند.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به پگزارش خبرگزاری بسیج: حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دفاع مقدس نماد ایستادگی، فداکاری و جانفشانی ملت بزرگ ایران بود تا مردان و زنان غیرتمند این سرزمین در این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آیند.

وی افزود: جنگ هشت‌ساله تحمیلی ملت ایران را آبدیده کرد و کشور و نظام را استحکام بخشید و بقای عزت آمیز ایران را در جهان رقم زد.

حجت‌الاسلام تاتاری ادامه داد: استکبار جهانی در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب با توجه به سخنان برخی منافقین کوردل تصور می‌کرد می‌تواند با توطئه‌های خود این نظام الهی و مردمی را ساقط کنند ولی این ملت با اتکا به ایمان الهی و تبعیت از هدایت‌های پیامبرگونه امام امت و رشادت‌های جوانان غیور و سلحشور این مرزوبوم توانست هشت سال جانانه در مقابل هجمه همه‌جانبه عراق که از حمایت بیشتر کشورهای منطقه و ایادی استکبار برخوردار بود ایستادگی کرده و اجازه ندهد یک وجب از این خاک به تصرف دشمن درآید.

وی اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران و انتقال فرهنگ و روحیه شهادت‌طلبی به نسل جدید کشور را در مقابل آسیب‌های پیش رو مصون و ایمن می‌کند بنابراین بر همه مردم به‌ویژه مسئولان واجب است در راه اعتلای فرهنگ دفاع مقدس در جامعه مجاهدت کنند.

امام‌جمعه گرمه افزود: امروز گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تأسی به آن بزرگواران از مهمترین اولویت‌های ما محسوب می‌شود و باید از تجربیات و ارزش‌های گران‌سنگ دوران دفاع مقدس به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ملت ایران درس‌های بسیار اساسی داشته است، افزود: اولین درسی که باید از دفاع مقدس بیاموزیم این است که تا زمانی که با سلاح ایمان و تقوا و با انسجام و همراه با پیروی از رهبری باشیم می‌توانیم بزرگترین قدرت‌ها را به زانو درآوریم.

حجت‌الاسلام تاتاری با تقدیر از سخنان رییس‌جمهور در سازمان ملل متحد گفت: مسائل مربوط به عدم تعهد دولت‌های غربی به برجام و جنگ‌افروزی‌های عربستان در منطقه به‌خوبی در سخنان دکتر روحانی مطرح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها