خبرهای داغ:

برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگاور تشریح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور از اجرای برنامه های مختلف در گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۱۶۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
سرهنگ علی حیدرنژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، ضمن تبریک هفته بزرگ دفاع مقدس اظهار داشت:8 سال دفاع مقدس صرفا یک امتداد در برهه زمانی نیست،بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت ها ملت می تواند از آن بهره مند شود.

 

وی اظهار داشت:ما معتقدیم که روحیه مقاومت و ایثار محافظ هر کشور و مملکتی است؛ لذا مردمی که دوران پس از انقلاب هنوز به روال معمول خود نزدیک نشده بودند مورد تهاجم دشمن تا دندان مسلح قرار گرفت،اما همین روحیه مقاومت و ایثار بود که کشور را حفظ کرد.

 

حیدرنژاد گفت: زنده نگه داشتن این روحیه و ایمان در مردم کمترین کاری است که میتوان انجام داد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در این هفته خبرداد و گفت: رژه خودرویی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در شهرستان با مشارکت تمامی نیروهای نظانی و انتظامی،فضاسازی مناسب در سطح شهر و ملموس کردن نام هفته برای عموم مردم،ویزیت رایگان در بهداری و برگزاری یادواره شهدای هنرمند شهرستان در اولین روز از هفته دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه های این هفته است.

 

حیدرنژاد تجلیل از خانواده های شهیدان،ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم را از جمله برنامه های دیگر هفته دانست و گفت:عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا،تجلیل از جایگاه و نقش زن در جامعه و تقدیر از پاسداران از جمله برنامه های روز دوم می باشد.

 

وی سخنرانی و حضور پررنگ نظامیان در نماز جمعه،برگزاری رژه تاکسی های شهر و پیاده روی بزرگ خانوادگی را از برنامه های روز جمعه دانست و گفت: در روز شنبه ،صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان و مراسم بازگشایی مدارس،مراکز دانشگاهی و حوزوی با شکوه برگزار خواهد شد.

 

حیدرنژاد از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی در این هفته خبرداد و گفت: مسابقه فوتسال،والیبال،کشتی، تنیس روی میزو تیراندازی با تفنگ بادی ازجمله این مسابقات ورزشی می باشد.

 

مراسم خاطره گویی پیشکسوتان جهاد و شهادت و تجلیل از آنها از جمله دیگر برنامه هایی بود که توسط حیدرنژاد اعلام شد و ادامه داد:برگزاری محفل هنری ادبی دفاع مقدس،نشست روشنگری و کنگره شعر عاشورایی نیز از مهمترین برنامه های فرهنگی است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار