خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی مسئولین پایگاه های علمی شهرستان اسفراین

کد خبر: ۸۷۳۹۶۹۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج : کارگاه آموزشی مسئولین پایگاه های علمی شهرستان اسفراین با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان شمالی در مکان سالن جلسات ناحیه اسفراین برگزار شد.

هادی محمدزاده در این جلسه ضمن توضیح درباره اهداف و ساختار های سازمان بسیج علمی بر ارتباط گیری مسئولین علمی پایگاه ها با اشخاص و اساتید و استفاده از ظرفیت آنها تاکید نمود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان شمالی طرح هایی که تا کنون در این مجموعه پشتیبانی و ساخته شده بود را معرفی نمود و درباره تفاهم نامه ها با ارگان ها و سازمان ها و موسسات آموزشی که در جهت همکاری می تواند بسته شود توضیح داد.

هادی محمدزاده در خصوص کارگروه های ایجاد شده در سازمان گفت: دو کارگروه مهم سازمان، صنعت و کشاورزی می باشد که در این زمینه پایگاه های علمی نیز می توانند با عارضه یابی این دو بخش و بررسی راه حل های ممکن در این فعالیت ها تاثیر گذار باشند.

وی در ادامه گفت: بعنوان نمونه از جمله معضلات صنعت در استان بحث خام فروشی محصولات کشاورزی و صدور مجوزهای کارشناسی نشده توسط سازمان های مربوطه می باشد.

محمد زاده در خصوص کارآفرینی گفت: یکی از اولویت هایی که پایگاه ها باید داشته باشند ایجاد کلاس های کارآفرینی است تا بدین وسیله روحیه تولید و ایجاد کار در اعضا ایجاد شود و گامی موثر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها