رضایت ولی فقیه و مردم برای بسیج مهم است

خبرگزاری بسیج: مسئول گروه جهادی حوزه امام حسن عسکری(ع) سپاه امامت تبریز در حاشیه اردوی یک روزه بسیج سازندگی این حوزه، گفت: تنها نکته مهم برای بسیج، رضایت ولی فقیه و مردم است که زمینه خشنودی خداوند متعال را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۹۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عمران نجف لوئی با بیان اینکه بسیجیان در همه عرصه ها بدون توقع و چشم داشت فعالیت می کنند، افزود: این کار خدایی است که بسیج را به عنوان نیروی مردمی در دل مردم جای داده و از ابتدای انقلاب تاکنون مورد اعتماد مردم است.

وی با اشاره به شرکت بسیجیان در این اردوی جهادی، اظهار کرد: ما با شعار خدمت به مردم در این اردو شرکت کرده و به کمک روستائیان حوزه استحفاظی مایان آمدیم تا در برداشت محصولات آن ها کمک کرده و موجب رونق اقتصادی و بهبود تولید داخلی شویم.

نجف لوئی اظهار امیدواری کرد: مسئولان که خداوند عرصه خدمت رسانی به مردم را برای آن ها فراهم کرده، از این لطف الهی غافل نباشند و با کمک به تولید داخلی، به اقتصاد مقاومتی کمک کرده و از مهاجرت جوانان و مردم روستانشین به شهر ها جلوگیری کنند.

وی در پایان سخنان خود، تاکید کرد: بسیجیان با هر نوع لباسی که هستند، هدف و رسالت آن ها خدمت به انقلاب اسلامی و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار