خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

راهکار حل تمام مشکلات انقلابی بودن و انقلابی ماندن است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه راه برون رفت از فشارها راهی نیست که دشمن به ما نشان می‌دهد، گفت: راهکار حل تمام مشکلات انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۹۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شعبانعلی رمضانیان امروز در همایش حریم مقاومت در همدان با بیان اینکه اگر بخواهیم بدانیم حریم مقاومت و محدوده جنگ کجاست باید بدانیم جنگ و محدوده جنگ کجاست، اظهار داشت: مقاومتی که ما در منطقه شاهد آن هستیم ناشی از به وجود آمدن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره ابعاد جغرافیایی جبهه مقاومت در جهان افزود: از روزی که انقلاب اسلامی توانست قد علم کند و بگوید داستان استکبار مطلق تمام شده است ،مشخص شد که حریم مقاومت در مقابله با استکبار در همه اقصی نقاط عالم است به همین دلیل امروز گروه‌های مختلفی در جهان با استکبار جهانی درگیر هستند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تأکید مرکزیت جمهوری اسلامی به عنوان نقطه ثقل مقاومت گفت: جبهه مقاومت از یک مرکزیت آغاز می‌شود و گستره‌ای دارد که با وجود متفاوت بودن جنس مقاومت در نقاط مختلف مرکزیت این محور ایران اسلامی است.

وی با تشریح مخاطراتی که متوجه جبهه مقاومت است، بیان کرد: ما نیز باید بجنگیم و مقاومت کنیم تا با حل شدن مشکلات محور مقاومت، به دیگر جبهه‌های مقاومت نیرو و انرژی بدهیم.

رمضانیان گفت: مهمترین عنصری که برای دفع این مخاطرات باید در مرکزیت این هسته مورد توجه قرار گیرد جمله معروف رهبر معظم انقلاب است که می‌فرمایند « باید جهاد اکبر کنید» پس ما نیز باید دنبال آن موضوع باشیم تا بتوانیم هسته مرکزی را تقویت و از مخاطرات دور کنیم.

وی بزرگترین خطرکنونی را تبعیت از غرب و نظام سلطه برشمرد و تصریح کرد: موضوع تبعیت از غرب و نظام سلطه راهکاری است که دشمن برای محقق شدن آن راه‌هایی را انتخاب کرده و دنبال می‌کند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور عنوان کرد: دشمن از آغاز انقلاب راهکاری‌های مختلفی را برای مقابله با تفکر جمهوری اسلامی امتحان و اجرا کرده است و از آن جایی که تا به امروز نتوانسته این تفکر را از پای بیندازد وارد راهکار جدید به نام «تعامل» شده است.

وی با اشاره به پیام نوروزی رئیس جمهوری آمریکا به مردم ایران گفت: دشمنان ما به دنبال این هستند تا به مناسبت‌های مختلف با ایران وارد گفت‌وگو شوند تا بتوانند ایران را وارد زمینی کنند که خود در حال بازی در آن هستند.

رمضانیان پیگیری استراتژی «تعامل» از سوی غرب را با هدف براندازی و تاثیرگذاری بر فکر و اندیشه مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: آنها به دنبال این هستند که مسئولان و مردم را به این نتیجه برسانند که اگر می‌خواهید در رفاه و راحتی زندگی کنید باید با یکدیگر کنار آمده و پای میز مذاکره بنشینیم.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا در ارکان نظام اسلامی نفوذ کرده و افراد مورد تأیید خود را به مسئولیت برساند تا با استفاده از آن تفکرات خود را در این نظام جلو ببرد به همین دلیل درصدد تسخیر ادارک و تفکر مردم و مسئولان است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه امروز دشمن شیوه جنگ را تغییر داده و امروز جنگ تفکر و عقیده را دنبال می‌کند، تصریح کرد: اگر امروز از جهاد کبیر حرف می‌زنیم به این دلیل است که در چهارچوب و روش و الگوهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که دشمن ارائه می‌دهد، حرکت نکنیم چرا که تنها محور ما در همه حوزه‌ها برای تبعیت کردن، اسلام است.

وی با اشاره به نتایج تبعیت کورکورانه ترکیه از غرب افزود: امروز در فشار اقتصادی، سیاسی و غیره قرار گرفته‌ایم اما باید دقت داشته باشیم که راه برون رفت از این فشارها راهی نیست که دشمن به ما نشان می‌دهد چراکه تجربه نشان داده راهی که آنان پیش‌ روی دیگران می‌گذارند برای نابودی کشورها است.

رمضانیان گفت: راهکار حل همه این مشکلات انقلابی بودن و انقلابی ماندن است موضوعی که از ابتدای سال تاکنون رهبر معظم انقلاب چندین باربه آن اشاره کرده و یادآور شدند که اگر کسی این شاخصه‌ها را نداشته باشد از دایره انقلاب خارج است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) شاخصه‌های دیگر از انقلابی بودن را مطرح کرده و فرمودند که انقلاب در دل خود افرادی می‌خواهد که مصلحت‌اندیش و عافیت طلب نباشد چرا که تنها مصلحت انقلاب، دین و تبعیت از دین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات